Mdk9.2 update cd
Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 05-02-04 15:15

Hvor kan jeg finde mdk9.2 update cdèn, som linuxpusher eksempelvis sælger?

Venlig hilsen
Andreas
--
Besvarelser bedes ske i de aktuelle grupper.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 05-02-04 18:55

Hos mandrakeclub. http://mandrakeclub.com

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 05-02-04 19:02

Magnus Pedersen wrote:

> Hos mandrakeclub. http://mandrakeclub.com

Jeg troede at man kunne DL den gratis...
Jeg er ikke medlem og har kun et GPL eksemplar af 9.1 fra linuxpusher. ~
registration code = ???
--
Besvarelser bedes ske i de aktuelle grupper.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 10-02-04 03:01

Andreas Skjæmt Andersen wrote:

> Jeg troede at man kunne DL den gratis...
> Jeg er ikke medlem og har kun et GPL eksemplar af 9.1 fra linuxpusher. ~
> registration code = ???

Hvis du henter den almindelige 9.2 og opdatere den via urpmi er det
detsamme som 9.2.1, ellers kan jeg da kun anbefale dig at blive medlem
af mandrakeclub.