Konkatenering af PDF filer
Fra : Torben Frøberg

Dato : 04-02-04 20:42

Jeg ved ikke rigtig om, det er den rigtige nyhedsgruppe.

Men findes der er et program til Linux, som kan konkatenere to eller
flere pdf-filer, så det bliver til 1 fil ?

Mvh. Torben

Fra : Peter Mogensen

Dato : 04-02-04 21:01

Torben Frøberg wrote:
> Jeg ved ikke rigtig om, det er den rigtige nyhedsgruppe.
>
> Men findes der er et program til Linux, som kan konkatenere to eller
> flere pdf-filer, så det bliver til 1 fil ?

Jeg gætter på at du kan opnå det med pdf2ps, psmerge og ps2pdf fra
ghostscript og psutils pakkerne.

Peter

Fra : Rolf Ehrenreich Thor~

Dato : 05-02-04 00:25

Peter Mogensen wrote:

> Jeg gætter på at du kan opnå det med pdf2ps, psmerge og ps2pdf fra
> ghostscript og psutils pakkerne.

Så vidt jeg ved/har prøvet virker psmerge ikke særlig godt.

prøv istedet med følgende white magic:

gs -sDEVICE=pdfwrite -dBATCH -dNOPAUSE -sOutputFile=merge.pdf <fil>.pdf ...

hvorefter "merge.pdf" indeholder sammensætningen af de angivne pdf-filer.

../Rolf

--
"Folk, der sender Word-dokumenter pr. mail, antager, at modtageren er
enten rig eller kriminel."

Fra : Torben Frøberg

Dato : 05-02-04 19:38

Rolf Ehrenreich Thorup wrote:

> [...]
>
> hvorefter "merge.pdf" indeholder sammensætningen af de angivne pdf-filer.

Tak til jer begge. Men der er ikke noget af det, som virker særlig godt.
Indtil videre er det ikke lykkedes mig at lave et læsbart pdf dokument.

Mvh. Torben

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 05-02-04 22:54

Torben Frøberg wrote:

> Tak til jer begge. Men der er ikke noget af det, som virker særlig godt.
> Indtil videre er det ikke lykkedes mig at lave et læsbart pdf dokument.

Hvad med pdf2ps min.pdf (gør du for alle pdf'er). Derefter cat 1.ps 2.ps >
samlet.ps && ps2pdf samlet.ps

/Esben

Fra : Rolf Ehrenreich Thor~

Dato : 08-02-04 20:08

Torben Frøberg wrote:

> Tak til jer begge. Men der er ikke noget af det, som virker særlig godt.
> Indtil videre er det ikke lykkedes mig at lave et læsbart pdf dokument.

Nu er jeg lidt nysgerrig. Hvad gik der galt? Er dokumentet ulæseligt
eller hvad? Jeg brugte selv ovenstående besværgelse forleden da til
konkatenering af tre PDF-dokumenter og det virkede fint.

/Rolf

Fra : frank damgaard

Dato : 06-02-04 21:40

Torben Frøberg wrote:
> Jeg ved ikke rigtig om, det er den rigtige nyhedsgruppe.

> Men findes der er et program til Linux, som kan konkatenere to eller
> flere pdf-filer, så det bliver til 1 fil ?

hvad med "cat" ?
lidt afhængig af ogaven er den brugbar hvis resultatet efterbehnadles
med ghostscript.
Ellers brug en teksteditor og tilret start/slut er hver fil,
postscript er jo ascii.

http://www.sslug.se/emailarkiv/teknik/2004_01/msg00814

--
no signature :)

Fra : Torben Frøberg

Dato : 07-02-04 18:51

frank damgaard wrote:

> [...]
> med ghostscript.
> Ellers brug en teksteditor og tilret start/slut er hver fil,

Det var løsningen. tak skal I have allesammen.

Mvh. Torben