kerne fejl i 2.6
Fra : andy

Dato : 31-01-04 21:16

Hej jeg er ved at forsøge at lave en ny kerne til min debian server. men
får at vide at CLOK SKEW DETECTED hvad betyder det og har jeg lavaet en
fejl.

Fra : andy

Dato : 31-01-04 21:51

andy skrev:

> Hej jeg er ved at forsøge at lave en ny kerne til min debian server. men
> får at vide at CLOK SKEW DETECTED hvad betyder det og har jeg lavaet en
> fejl.

hvordan om konfigrere man en kerne i debian som er instaleret med apt-get

Fra : Kent Friis

Dato : 31-01-04 21:52

Den Sat, 31 Jan 2004 21:16:00 +0100 skrev andy:
>Hej jeg er ved at forsøge at lave en ny kerne til min debian server. men
>får at vide at CLOK SKEW DETECTED hvad betyder det og har jeg lavaet en
>fejl.

Noget med at uret (et eller andet ur) går for hurtigt/langsomt.

Mvh
Kent

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 31-01-04 22:26

"andy" <andy@mail.dk> wrote in message
> Hej jeg er ved at forsøge at lave en ny kerne til min debian server. men
> får at vide at CLOK SKEW DETECTED hvad betyder det og har jeg lavaet en
> fejl.

Så vidt jeg husker betyder det at der er et eller andet galt med uret på din
maskine. Tjeck om uret går rigtigt.

--
Jonas Pedersen
http://chown.dk & http://pictureshow.dk & http://rss.chown.dk

Fra : FePe

Dato : 31-01-04 23:59

andy wrote:

> Hej jeg er ved at forsøge at lave en ny kerne til min debian server. men
> får at vide at CLOK SKEW DETECTED hvad betyder det og har jeg lavaet en
> fejl.

Efter hvad jeg ved, så kommer meddelsen fra make, som klager over, at et
program er ældre en nogle af sine "dependencies". Så det _har_ noget at med
uret. Men hvad du skal gøre, ved jeg ikke - dine oplysninger er lidt
sparsomme.

- FePe.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 02-02-04 17:46

andy <andy@mail.dk> writes:

> Hej jeg er ved at forsøge at lave en ny kerne til min debian
> server. men får at vide at CLOK SKEW DETECTED hvad betyder det og har
> jeg lavaet en fejl.

Det betyder normalt, at make har opdaget en fil, der sidst er ændret i
fremtiden. Du bør nok tjekke at dit ur går korrekt.

/Rasmus

Beware of programmers who carry screwdrivers