kerne
Fra : andy

Dato : 30-01-04 23:06

hvordan henter jeg en kerne når jeg ikke har x jeg regner med at jeg
skal bruge wget eller ncftp men kan ikke lige hitte ud af hvordan

Fra : Claus Larsen

Dato : 30-01-04 23:10

andy wrote:
> hvordan henter jeg en kerne når jeg ikke har x jeg regner med at jeg
> skal bruge wget eller ncftp men kan ikke lige hitte ud af hvordan

links er efter min mening den letteste konsolbrowser. rimeligt lige ud
af landevejen at finde ud af.

Hilsen Claus

Fra : Kent Friis

Dato : 31-01-04 01:23

Den Fri, 30 Jan 2004 23:10:17 +0100 skrev Claus Larsen:

>links er efter min mening den letteste konsolbrowser. rimeligt lige ud
>af landevejen at finde ud af.

Den stinks, eller det gjorde den i hvert fald sidst jeg prøvede den. Den
sendte (hardcodede, går jeg ud fra) VT100 ESC-koder, selvom $TERM=wy50.

lynx virker derimod fint.

Til at downloade kernen ville jeg dog bruge en ganske alm ftp-klient.

Mvh
Kent

Fra : Lars O.

Dato : 30-01-04 23:23

andy wrote:

> hvordan henter jeg en kerne når jeg ikke har x jeg regner med at jeg
> skal bruge wget eller ncftp men kan ikke lige hitte ud af hvordan

Hvis du har mc installeret, saa er denne kommando nok det letteste:
mc ftp://ftp.kernel.org

/Lars

Fra : andy

Dato : 31-01-04 02:34

Lars O. skrev:

> Hvis du har mc installeret, saa er denne kommando nok det letteste:
> mc ftp://ftp.kernel.org
>
> /Lars
tak for det