Browser
stl_s 3840
arlet 2470
rep af browser
Fra : Gert Empacher

Dato : 22-04-01 16:49

Hej NG.
Er der en eller anden der kan give mig en ide om hvordan jeg kan rep min browser i w.ME.
I w98 kunne det lade sig gøre via kontrolpanel og install-uninstall explore der kom en boks op med teksten afinsall og en tekst rep explore,dette kan jeg ikke finde i w Me.
Hilsen Gert.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-04-01 19:53

Sun, 22 Apr 2001 17:48:38 +0200, skrev "Gert Empacher"
<geem@mail.tele.dk>:

>I w98 kunne det lade sig gøre via kontrolpanel og install-uninstall
>explore der kom en boks op med teksten afinsall og en tekst
>rep explore,dette kan jeg ikke finde i w Me.

Det kan kun lade sig gøre, hvis det er en nyere version end den, som
fulgte med Windows.

Men du kan opdatere til en nyere version end den du bruger nu (iflg.
din OE), hent sp1, hvor nogle fejl i IE 5.5 er rettet.

PS. Din Outlook Express er ikke hensigtsmæssigt opsat.

Bl.a. bruger du quoted printable, hvilket gør, at nogen newsreadere
ikke kan vise dit indlæg korrekt og OEbrugere, som svarer på dine
indlæg ikke kan citere korrekt.

Og dine linjer er frygtelig lange, så jeg har måttet sidde og ombryde
dem i mit svar.
Du kan læse om opsætning af OE på <http://www.whitehat.dk/oe/> .

med venlig hilsen
Knud