Fedora og SATA Raid
Fra : Klaus Kolle

Dato : 25-01-04 16:32

Jeg har et Intel serverbundkort, hvorpå der er en Adaptec ICH5-R 2
port SATA controller og en Promise PDC20319 (Fasttrack) 4 port SATA
controller.

Jeg har installeret Fedora på en 80 G disk der er sluttet til
Adaptec'en. Jeg har desuden monteret 2 x 200 G diske på Promise
controlleren og køre sataraid programmet for at slå Promise
controlleren til.

Der mangler tilsyneladende drivere til Promise Controlleren til Fedora
Core 1. Jeg kan ikke finde drivere noget steds - kun til RH 8 og RH 9.
Er Fedora så meget lig RH 9 at man kunne prøve at installere disse
drivere?

Er det i det hele taget en farbar vej lige nu at forsøge at køre Raid
på Promise SATA controlleren?

mvh
Klaus