Gratis med toget
Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 25-01-04 02:31

Er det rigtigt, at man kan køre gratis med toget, hvis man bruger FreeDSB?
--
Kristian Risager Larsen

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 25-01-04 07:25

On Sun, 25 Jan 2004 02:30:48 +0100, Kristian Risager Larsen wrote:

> Er det rigtigt, at man kan køre gratis med toget, hvis man bruger FreeDSB?

LOL
--
Mvh.
Kasper Nordal Lund

Fra : Peter Mogensen

Dato : 25-01-04 07:42

Kristian Risager Larsen wrote:
> Er det rigtigt, at man kan køre gratis med toget, hvis man bruger FreeDSB?

Kun mellem Odense og Svendborg - og kun indtil 1/2. Det gælder dog også
for Linux, MacOS og Windowsbrugere og enkelte andre.

Peter

Fra : Michael

Dato : 26-01-04 20:26

"Kristian Risager Larsen" <nospam@127.0.0.1> wrote in message
> Er det rigtigt, at man kan køre gratis med toget, hvis man bruger FreeDSB?
> --
> Kristian Risager Larsen

Og mig der gik rundt og troede at kontroløerer havde hørt *alle* historier?
:)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 26-01-04 20:54

"Kristian Risager Larsen" <nospam@127.0.0.1> writes:

> Er det rigtigt, at man kan køre gratis med toget, hvis man bruger FreeDSB?

Nej, men man kan flyve med FreeLSD...

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N