MS Windows
briani 27239
Hvordan sletter jeg denne fil ??
Fra : Lars G

Dato : 02-02-04 08:42

Hej

Hvordan sletter jeg denne fil ??

Windows påstår at filen ikke findes eller er skriverbeskyttet!

f:\Documents and Settings\Lars Gravengaard\Dokumenter\old\old c
drev\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\09azctmz\~~Find a Mortgage
Loan... Refinance, 2nd, Purchase, Home Improvement
8354IcCJ0-141jNRF3095-20.dat

"~~Find a Mortgage Loan... Refinance, 2nd, Purchase, Home Improvement
8354IcCJ0-141jNRF3095-20.dat"
Størelse 1 KB

Jeg kan ikke omdøbe filen !

Jeg har prøvet at køre en fejlsøgning og en defragmatering uden held.

Windows XP Home SP 1
Filsystem NTFS

Mvh
Lars G

Fra : D.A.

Dato : 02-02-04 12:43

Hej Lars

For mig at se drejer det sig om noget spyware der har lagt sig ind
i dine Temporary intenet files og som du måske kan fjerne med
Ad-Aware fra Lavasoft :

http://www.lavasoft.de/software/adaware/

Det er en freeware version (gratis)

Håber det kan hjælpe dig

Hilsen D.A.

Fra : Lars G

Dato : 03-02-04 17:23

"D.A." <dyrand@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For mig at se drejer det sig om noget spyware der har lagt sig ind
> i dine Temporary intenet files og som du måske kan fjerne med

Den er også prøvet !

Er det en fejl i windows ?

\Lars G

Fra : D.A.

Dato : 03-02-04 22:36

> "D.A." <dyrand@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Den er også prøvet !
>
> Er det en fejl i windows ?
>
> \Lars G

Jeg tror ikke det er Windows!

Har du prøvet trial versionen af Ad-Ware 6.0?
Den er bedre end 5.0

http://download.com.com/3000-2144-10214379.html

D.A.

Fra : Lars G

Dato : 04-02-04 16:22

> Jeg tror ikke det er Windows!

> Har du prøvet trial versionen af Ad-Ware 6.0?
> Den er bedre end 5.0

Ja det er 6.0 jeg bruger !

Mvh
Lars G

Fra : D.A.

Dato : 05-02-04 00:39

> Ja det er 6.0 jeg bruger !
>
> Mvh
> Lars G
>
>Prøv at starte i fejlsikret tilstand og slet så filen.

Mvh D.A.