MS Windows
briani 27239
udendørs termometer
Fra : Filip

Dato : 30-01-04 14:24

Er der nogen der har set et godt freeware program til at ligge i på tray
linjen der kan vise udendørs temperatur (vejrets temperatur)?

Jeg havde et installeret, men kan ikke huske hvad det hed, nu her efter jeg
formaterede. Det viste kun temperturen på tray, og så kunne man vælge mellem
50 danske byer og et hav af udlandske byer

Fra : Casablanca

Dato : 30-01-04 16:09

Filip skrev:

> [...]
> efter jeg formaterede. Det viste kun temperturen på tray, og så kunne
> man vælge mellem 50 danske byer og et hav af udlandske byer

Weather + Program + Freeware gav følgende på Google:
http://makeashorterlink.com/?W24E31E37
Selv bruger jeg Weather1, som er et rigtigt godt og stabilt vejrprogram. Det
er ikke freeware, men er absolut pengene værd.
http://www.weather1.com/?source=Weather1Help

Casablanca

...Ved svar pr email, fjern "fjerndette".

Fra : Filip

Dato : 31-01-04 00:28

Mange tak for det

http://www.softpedia.com/public/cat/10/13/10-13-2.shtml

Det her var det bedste program som jeg varmt kan anbefale andre at
downloade. Det er bare i orden og freeware

Filip

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 01-02-04 10:15

"Filip" <filipravn@FJERN DET MED STORTget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Mange tak for det
>
> http://www.softpedia.com/public/cat/10/13/10-13-2.shtml
>
> Det her var det bedste program som jeg varmt kan anbefale andre at
> downloade. Det er bare i orden og freeware

Hej
Nu har jeg installeret det, og det er fint nok, men har mange begrænsninger
som ikke registreret. Det med freeware er vel ikke helt rigtigt for de vil
da have 12 $ for det. Men jeg har fundet en mulig code men ingen steder at
sætte den, har du andre erfaringer?
Gunnar

Fra : Filip

Dato : 01-02-04 12:09

> [...]
> da have 12 $ for det. Men jeg har fundet en mulig code men ingen steder at

Jeg har altså ikke set nogen stedder hvor man skal betale for programmet.
Hvis du klikker på linket vil du også se, at Weather Watcher 5.4a er et
freeware program. I feltet "price" står der endda FREE. Jeg tror at du har
misforstået et eller andet. Det her program er helt gratis.

Filip

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 01-02-04 18:09

> [...]
> freeware program. I feltet "price" står der endda FREE. Jeg tror at du har
> misforstået et eller andet. Det her program er helt gratis.
Du har helt ret,der er 10 forskellige og da jeg ikke vidste noget om hvilet
det skulle være, valgte jeg det nederste
Wet Sook, men det var den første du mente. Den har jeg nu, (Weather Watcher)
men kan ikke få den til at vise andet end Byer fra USA med cip code, men
byer derfra er der godt nok. Har du en fidus så vi også kan se byer fra
Eouropa?
Gunnar

Fra : Hans Greve

Dato : 01-02-04 23:13

> men kan ikke få den til at vise andet end Byer fra USA med cip code, men
> byer derfra er der godt nok. Har du en fidus så vi også kan se byer fra
> Eouropa?
> Gunnar

Min viser da Odense.Danmark. Options>City Code>Add New City

mvh.
Hans

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 02-02-04 17:40

"Hans Greve" <hanseland@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> Min viser da Odense.Danmark. Options>City Code>Add New City

Hej
Er du sikker på at det er den samme, den hedder "Weather Watcher"

Gunnar

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 02-02-04 19:37

On Mon, 2 Feb 2004 17:40:06 +0100, "Gunnar Grooss"
<g.grooss@oncable.dk> wrote:

>"Hans Greve" <hanseland@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

>Hej
>Er du sikker på at det er den samme, den hedder "Weather Watcher"
>
>Gunnar

Min Weather Watcher kan sågar vise data fra Skrydstrup, Denmark - det
bedste valg for sådan en "Affenraa'er" som mig.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Hans Greve

Dato : 02-02-04 22:52

> Hej
> Er du sikker på at det er den samme, den hedder "Weather Watcher"
>
> Gunnar

Ja, det er Weather Watcher v5.4a. Jeg skrev Odense i Add New City. Så var
den der.
Men der er sikkert kun storbyer der virker.

Hans

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 03-02-04 09:10

On Mon, 2 Feb 2004 22:51:52 +0100, "Hans Greve"
<hanseland@tdcadsl.invalid> wrote:

>Ja, det er Weather Watcher v5.4a. Jeg skrev Odense i Add New City. Så var
>den der.
>Men der er sikkert kun storbyer der virker.

Der er masser af andre danske lokationer, som virker.
Man skal blot søge med "Add New City", og navnene man søger efter må
ikke indeholde æ/Æ, ø/Ø og å/Å.

Prøv følgende:
Lav en Google-søgning på DAXX0003.
Resultatet viser, at DAXX0003 giver oplysninger om vejret i Århus
(en Yahoo-link)

Angiv nu Arhus som søgekriterium i "Add New City"
Resultat: Arhus, Denmark

Dobbeltklik på det fundne navn. Herved indsættes lokationen i tabellen
med automatisk tilføjelse af DAXX-nummeret således:
Arhus, Denmark (DAXX0003)

Ved Google-søgning på DAXX0001, -0002 osv. kan de andre danske
lokationer findes og indlægges som ovenfor beskrevet.
Lokationernes DAXX-nummer ser ud til (med nogle undtagelser) at svare
til deres indbyrdes alfabetiske orden.

Abenra, Denmark      (DAXX0001)
Alborg, Denmark      (DAXX0002)
Arhus, Denmark      (DAXX0003)
Augustenborg, Denmark   (DAXX0004)
Billund, Denmark      (DAXX0005)
Birkerod, Denmark   (DAXX0006)
Bramming, Denmark   (DAXX0007)
Brande, Denmark      (DAXX0008)
Copenhagen, Denmark   (DAXX0009)
..
..
Thorshavn, Denmark   (DAXX0041)
Hammer Odde, Denmark   (DAXX0042)

DAXX0042 er den højeste værdi, som giver svar fra Google.

God fornøjelse.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Hans Greve

Dato : 03-02-04 17:46

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:sniu10h6jhmjh6jj83q3pjf37lllkg0gei@4ax.com...

> [...]
> Thorshavn, Denmark (DAXX0041)
> Hammer Odde, Denmark (DAXX0042)
>
> DAXX0042 er den højeste værdi, som giver svar fra Google.

Der er faktisk 46 Danske steder. Det er et godt program. Jeg har først
prøvet det da jeg læste denne tråd

--
Venlig hilsen
Hans Greve

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 03-02-04 19:13

Hej
Ja bagklog kan man altid være, men jeg havde aldrig tænkt på at stave Åhus
med A jeg skrev som sædvanlig Aa og det kender den altså ikke. men xip coden
kan man heller ikke. Men nu kører det tak for hjælpen
Gunnar