MS Windows
briani 27239
W98 Toolbar?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 29-01-04 10:00

Min kone er p.t. i gang med at 'øve sig lidt' på computeren. Mens hun i
går gjorde det (og jeg sad ved siden af!), gjorde hun ét eller andet
(lukkede Internet Explorer, tror jeg?) - og derefter var IE-ikonet
forsvundet fra Toolbar!
(Til gengæld dukkede der en ekstra IE-genvej op på skrivebordet!)
Hvad kan der være sket - og frem for alt: Hvorledes får jeg IE tilbage i
Toolbar??

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-01-04 10:11

Du trækker bare ikonet fra Skrivebordet ned på værktøjslinjen

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 29-01-04 11:04

Jens Jensen <hansemannæluchter@mail.dk> wrote:

> Du trækker bare ikonet fra Skrivebordet ned på værktøjslinjen

Tak, det lyder jo nemt (og det forekommer mig, jeg allerede (uden held)
har forsøgt det!)
Men jeg prøver da igen, næste gang jeg har W98 i gang! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 29-01-04 14:36

Hans Henrik Hansen <sleth2vh@webspeed.dk> wrote:
> Tak, det lyder jo nemt (og det forekommer mig, jeg allerede (uden held)
> har forsøgt det!)
> Men jeg prøver da igen, næste gang jeg har W98 i gang! :)

Nå, nu lykkedes det - jeg trak åbenbart ikke genvejen ned i Toolbar 'med
fornøden appel' første gang! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Pico

Dato : 29-01-04 22:58

Hans Henrik Hansen wrote:

> Nå, nu lykkedes det - jeg trak åbenbart ikke genvejen ned i Toolbar
> 'med fornøden appel' første gang! :)

Det der er sket er at din kone har trukket ikonet ud på skrivebordet,
ligesom du nu har trukket det tilbage i Toolbaren.
Du kan iøvrigt altid gå til et programs EXE fil og med højre mussetaste
trække det til et andet sted og så i den genvejsmenu det kommer når
du slipper musseknappen vælge "Opret genvej her".
Pico