MS Windows
briani 27239
Pendant til msconfig i 2000
Fra : /Ole

Dato : 29-01-04 00:04

½øjs@

Jeg fik lige et spørgsmål fra en kammerat, om hvad der tilsvarer msconfig i
win2000.
Jeg har kørt med det for flere år siden, men jeg kan kke lige komme på,
hvordan, man bestemmer opstarten.

Forslag modtages med ta, gode forslag med mange tak

/Ole

Fra : Gnistn

Dato : 29-01-04 09:34

/Ole wrote:

> Jeg fik lige et spørgsmål fra en kammerat, om hvad der tilsvarer
> msconfig i win2000.

Jeg tror ikke at Windows 2000 nogensinde har haft en medfødt pendant til
msconfig, men jeg kunne tage fejl da jeg aldrig har brugt Windows 2000.

Men jeg ved at man sagtens kan bruge msconfig fra Windows XP i Windows 2000

www.perfectdrivers.com/howto/msconfig.html

--
Venlig hilsen
Gnistn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-01-04 09:45

In article <40183fd4$0$17620$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk says...

> Jeg fik lige et spørgsmål fra en kammerat, om hvad der tilsvarer msconfig i
> win2000.

Funktionen findes ikke.

Men her er en der virker:
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter

Dato : 29-01-04 03:58

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan, man bestemmer opstarten.
>
> Forslag modtages med ta, gode forslag med mange tak

Msconfig findes ikke i Windows 2000, om der findes andet der kan det samme
ved jeg ikke, men du kan kopiere den over fra en Win XP CD og gemme den i
Windows/system32. Den virker OK i en Win 2000.

Peter B

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-01-04 14:04

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev....

> Jeg fik lige et spørgsmål fra en kammerat, om hvad der
> tilsvarer msconfig i win2000.

Ingenting. Af en eller anden uforklarlig grund fandtes MSConfig i
visse beta udgaver af W2K, men den blev fjernet i den endelige
version.

Jeg benytter selv denne 'originale' W2K udgave.

--
Kent Oldhøj