MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slukke for een af HD'erne..??
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 24-01-04 20:56

Hejsa,

Jeg har to harddiske i min PC. Den ene af dem bruger jeg udelukkende til
video-capture. Derfor er det ikke altid jeg bruger den. Er det på en eller
anden måde muligt, at slukke for den HD? Altså kun den ene? Kan ikke bruge
Windows strømstyring, da det gælder for alle HD'er.

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 24-01-04 21:03

> Er det på en eller anden måde muligt, at slukke for den HD?

Glemte at sige, at jeg bruger WinXP Home.. Sorry..

Fra : Bossy

Dato : 24-01-04 21:33

øhh.....mener at der i de fleste bio'ser er et menu punkt hvor man kan
stille hd der ikke er i brug til at slukke efter f.eks 4 min
og eftersom du jo nok benytter den anden oftere end hver 4. min så vil den
jo derved være tændt hele tiden og den anden derimod slukket.

eller har du jo også den mulighed at købe en HD skuffe og så bare lige rykke
den et par cm ud når du ike skal bruge den

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-01-04 21:41

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> wrote:

> [...]
>anden måde muligt, at slukke for den HD? Altså kun den ene? Kan ikke bruge
>Windows strømstyring, da det gælder for alle HD'er.

Hva' med en extern USB / Firewire harddisk skuffe, den slags fås fra
omkring 400 kroner.

<mlr>

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 25-01-04 08:18

On Sat, 24 Jan 2004 20:56:21 +0100, "[ B@CHFiRE ]"
> [...]

>anden måde muligt, at slukke for den HD? Altså kun den ene? Kan ikke bruge
>Windows strømstyring, da det gælder for alle HD'er.

Jeg bruger en særlig skuffe med nøgle der afbryder strømmen til HD og
der er hotswap software med til den så du kan starte den nye HD selvom
du glemte at sætte den til inden du tændte maskinen.
Den har nu fungeret fint i 2-3 år, og så det bedste skuffen gav jeg
kun 250kr for med alt
Lars (København nord)

========Husk at slette FJERNES ved svar=========
complexFJERNES@pc.dk

Fra : Leony

Dato : 25-01-04 10:49

In news:buuikq$e13$1@news.cybercity.dk,
[ B@CHFiRE ] <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> typed:

> [...]
> en eller anden måde muligt, at slukke for den HD? Altså kun den ene?
> Kan ikke bruge Windows strømstyring, da det gælder for alle HD'er.

HDsleep:
http://www.softlookup.com/preview/dis9315.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: