MS Windows
briani 27239
An I/O error has occured
Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 23-01-04 08:24

Yup NG.

Så er der noget riv.rav.ruskende galt med en kammerats computer.
Ved installation af diverse programmer (Norton Antivirus, Half.Life, Steam
med Couter-strike cache etc. ) kommer windows med en meddelse noget lign.:
"An I/O error has occured while trying to install the program. This is
typically caused by a bad media or corrupt installation file, Abort / Retry"
Det skal siges, at de programmer jeg prøver at installere fint kan
installeres på andre computere (fuldstændig samme fil eks. Steam med cache
til CS). Jeg har også prøvet at køre installations filen over netværket, med
samme resultat. Så der er problemer når jeg installerer HalfLife fra CD-ROM
(Helt ny ) Steam med counter-strike cache (DL-fra boomtown.net) og ved
installation over netværk (Steam m/ CS cache).
Det typiske møster er at når installationsprogrammet vil installere store
filer (eks. pak0.pak ved HalfLife) går det galt. Hvorom alting er, så har
den installeret mange spil, bl.a. Red Faction, Return To Castle Wolfenstein,
Max Payne og div. andre "tunge" spil.

Ellers er der her lidt system info.:
Pentium Celeron 750 mhz.
384 mb pc133 SD ram
40 Gb ExelStor HDD (nyindkøbt for 1 år siden)
Kan ikke huske hvad bundkort :( men det kører via hyperion (tidl. 4in1)
1 std. 52 x cd-rom
1 LG 8x4x32 brænder.
WinXP pro. (uden SP1 og andre updates.)

Håber der er en eller anden sjæl derude, der har en løsning på problemet.

Mvh
Kurt Hawthorn Sørensen

Fra : JSM

Dato : 23-01-04 13:57

"Kurt Hawthorn Sørensen" <khs@K3IN3SP4Me-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> WinXP pro. (uden SP1 og andre updates.)
>
> Håber der er en eller anden sjæl derude, der har en løsning på problemet.

I stedet for det medie du installere fra, kunne fejlen jo også ligge i det
medie der installeres til. Eller sagt på en anden måde check harddisken for
fejl.

mvh
Jesper