MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan installeres en brænder under win98~
Fra : Jakob

Dato : 22-01-04 18:19

Jeg skal til at installere en brænder under win98SE og er lidt i tvivl
om hvordan. Kræver det at jeg finder en driver til den ?? Der er et cd
drev i forvejen så den skal vel instilles til at være slavedrev.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ole Axelsen

Dato : 22-01-04 18:29

"Jakob" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til at installere en brænder under win98SE og er lidt i tvivl
> om hvordan. Kræver det at jeg finder en driver til den ?? Der er et cd
> drev i forvejen så den skal vel instilles til at være slavedrev.

Det kræver ingen driver. Der skal selvfølgelig installeres et
brænderprogram, men det er du sikkert klar over.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Jakob

Dato : 22-01-04 19:53

> Det kræver ingen driver. Der skal selvfølgelig installeres et
> brænderprogram, men det er du sikkert klar over.

Ja det er jeg med på, men tak for svaret vedrørende driver

Fra : Leony

Dato : 22-01-04 19:21

In news:MPG.1a7a247a46f70a7a9897c3@sunsite.auc.dk,
Jakob <ingen@mail.dk> typed:

> Jeg skal til at installere en brænder under win98SE og er lidt i tvivl
> om hvordan. Kræver det at jeg finder en driver til den ?? Der er et cd
> drev i forvejen så den skal vel instilles til at være slavedrev.

Bare indstaller den som slave.
Hvis du oplever problemer, så sæt den master og dit cd-rom drev til
slave (nogle brændere har det bedst som master).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jakob

Dato : 22-01-04 22:39

> Bare indstaller den som slave.
> Hvis du oplever problemer, så sæt den master og dit cd-rom drev til
> slave (nogle brændere har det bedst som master).

OK tak for de hurtige svar

Fra : Mads M

Dato : 22-01-04 20:41

On Thu, 22 Jan 2004 18:19:11 +0100, Jakob <ingen@mail.dk> wrote:

>Jeg skal til at installere en brænder under win98SE og er lidt i tvivl
>om hvordan. Kræver det at jeg finder en driver til den ?? Der er et cd
>drev i forvejen så den skal vel instilles til at være slavedrev.

Du bør nok sætte brænderen på som master og CD drevet
som slave drev, eller endnu bedre, have CD drev og brænder
på hver sin IDE port.
Selv har jeg harddisk og CD drev på den primære og så
brænderen som master på den sekundære. Det giver efter
min erfaring den bedste ydelse på alle måder.

mvh Mads

Fra : Jakob

Dato : 22-01-04 22:40

> brænderen som master på den sekundære. Det giver efter
> min erfaring den bedste ydelse på alle måder.

OK tak for det

Jakob