MS Windows
briani 27239
Lyd ved opstart af Windows XP
Fra : Holger Johansen

Dato : 18-01-04 18:09

Mit lydkort virker godt nok ved afspildning af CD & DVD og andre lyde,
> men der kommer ingen lyd ved start og afslutning af Windows.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg slår det til?

MVH

Holger

Fra : morten

Dato : 18-01-04 18:11

"Holger Johansen" <hojohs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Mit lydkort virker godt nok ved afspildning af CD & DVD og andre lyde,
>
> MVH
>
> Holger

i kontrolpanel der vælger du lyde og lydenheder.

Morten

Fra : Holger Johansen

Dato : 18-01-04 18:54

Der kan jeg jeg godt få lyden frem ved at trykke på " afslut & Åben Windows,
men der kommer stadig
ingen lyd når maskinen åbner og lukker

Holger

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 18-01-04 20:34

Hej Holger
Hvis du kikker på den fane der hedder lyde, så er der tre vinduer, Lydtema,
programhændelser og lyde.
I programhændelser vælger du den hændelse du vil give en lyd, og denne
hændelse parer du med en lyd fra vinduet LYDE, nu skulle der ger nej være
lyd på den pågældende hændelse. Hvis du er i tvivl om der er tildelt en lyd
til en hændelse, markerer du bare hændelsen, og hvis der er tildelt en lyd
skal denne lyd dukke op i vinduet lyde, er der ikke tildelt en lyd forbliver
lydvinduet tomt.
I stedet for at tildele lyd til hver hændelse kan du gå ind i LYDTEMA og
vælge f. eks. "Windows standard" så vil du få tildelt Windows standardlyde
til dine hændelser.
mvh
Kurt

Fra : Holger Johansen

Dato : 18-01-04 22:50

Hej Kurt

Tak for svaret, men problemet er stadig det samme.
Ved at følge din opskrift er alt som det skal være, men stadig ingen lyd ved
start & slutning af Windows.
??????????????

MVH

Holger

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-01-04 01:07

Til lykke. De start- og slutlyde skulle være forbudt ved lov.

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 19-01-04 21:04

Hej Holger
Når du går ind i kontrolpanel, er der så en icon der hedder "hjælp til
handicappede?
Hvis du går ind i den og vælger fanebladet lyde, er der så sat flueben i
"Brug visuelle advarsler"? Det skal der ikke være.
Bare et forsøg
mvh
Kurt

Fra : Holger Johansen