MS Windows
briani 27239
Rejsetaske.
Fra : Frede Fup

Dato : 15-01-04 20:22

Har et irriterende problem, som optræder både i win2k og xp. Jeg har
tidligere anvendt rejsetaske ( under win98 ) til daglig backup på en
filserver på intranettet, men nu ka´ jeg ikke få det til at virke ordentligt
På min PC hjemme kan jeg uden problemer oprette en rejsetaske og kopiere
mapper og filer dertil, men på min PC på arbejde sker der det besynderlige
at rejsetasken oprettes, men det er kun mappestrukturen der oprettes - altså
uden de filer der ligger i mapperne ?!?

Er der nogen goe´ forslag ?

Mvh
Lars J