MS Windows
briani 27239
DR Netradio og Norton firewall
Fra : Jasper Norman

Dato : 14-01-04 00:09

Hej.

Er den en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får Norton Firewall til
at tillade at jeg kan høre netradio?

Mvh

Jasper

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-01-04 01:47

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er den en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får Norton Firewall til
> at tillade at jeg kan høre netradio?

Er det ikke bare at køre det fra DR's hjemmeside?
Jeg har selv Norton Firewall og har ingen problemer med at høre netradio.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Jasper Norman

Dato : 14-01-04 02:11

Nej, det har jeg heller ikke haft indtil jeg installerede en opdatering til
firewall´en. Jeg har ledt efter en eller anden port de nævner på DR´s
hjemmeside, men er ikke rigtigt kommet længere end det.

Mvh

Jasper

Fra : KsNa

Dato : 14-01-04 20:45

> [...]
> firewall´en. Jeg har ledt efter en eller anden port de nævner på DR´s
> hjemmeside, men er ikke rigtigt kommet længere end det.

Jeg bruger Norton 2002 med alle opdateringer og DR-netradio virker fint.

Mvh.
Kim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-01-04 22:23

> [...]
> firewall´en. Jeg har ledt efter en eller anden port de nævner på DR´s
> hjemmeside, men er ikke rigtigt kommet længere end det.

Er du Windows XP bruger?
Det kunne jo nemlig også være XP's firewall der ikke ville lade dig lytte
til DR's netradio.

Mvh
Benjamin

Fra : Jasper Norman

Dato : 15-01-04 00:35

Nix, jeg mener at jeg har deaktiveret XP´s firewall. (lige nu siger systemet
at der er sket en eller anden fejl, og at jeg kan lade "system restore"
ordne problemet.... altså lige bortset fra, at jeg også har deaktiveret
denne funktion Nå, men hvis jeg deaktiverer Norton firewall, er der
ingen problemer i at fylde bufferen. aktiverer jeg den igen...tja, så
stopper musikken

Mvh

Jasper