MS Windows
briani 27239
sp1 til xp
Fra : Steen

Dato : 13-01-04 18:07

kan man ikke opdatere en oem version af xp med sp1 ? når jeg prøver på
windows opdate, bliver instalationen annuleret når jeg kommer til det punkt
hvor jeg skal acceptere

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-01-04 18:13

Steen mumbled his insignificant opinion in:
400425c9$0$95020$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> kan man ikke opdatere en oem version af xp med sp1 ? når jeg prøver
> på windows opdate, bliver instalationen annuleret når jeg kommer til
> det punkt hvor jeg skal acceptere

Det burde man godt kunne jo. Såfremt du er sikker på det ikke skyldes noget
med fuskede nøgler, så kan du jo prøve at hente "netværks installationen" af
den istedet.

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/network.asp
http://tinyurl.com/1isj
Husk at vælge det korrekte sprog...

Det ville måske hjælpe lidt hvis du uddybede hvordan den blev annuleret..

Fra : Steen

Dato : 13-01-04 18:22

Det er en fuldt ud lovlig version jeg har

Jeg har hentet netværks installationen, når det vindue hvor man skal
acceptere kommer frem forsvinder det med det samme igen . inden man kan
når at gøre noget og et andet kommer frem hvori der står at installationen
blev annuleret : -(

Fra : Villy Jensen

Dato : 13-01-04 19:08

Virus??
svchost.dll contra scvhost.dll

??

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Steen

Dato : 13-01-04 22:43

Virus ?! Jeg har norton 2004 oppe og køre , den har ikke fundet noget

Fra : Leony

Dato : 14-01-04 11:39

In news:4004667a$0$95060$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Steen <steen@image.dk> typed:

> Virus ?! Jeg har norton 2004 oppe og køre , den har ikke fundet noget

Som sådan er det ikke nok at have et antivirus-program installeret, det
skal jo også opdateres.
Du skal også opdatere dit OS med nyeste patches, så der lukkes
sikkerhedshuller.

Der er jo også en lille rum tid fra en virus opdages til den kan
kureres.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : steen

Dato : 14-01-04 19:28

Jeg takker for de mange svar desværre er der ikke noget der har hjulpet
derfor går jeg tilbage til win 98se

Fra : Henrik Dissing

Dato : 14-01-04 19:33

On Wed, 14 Jan 2004 11:38:51 +0100, Leony wrote:

>Du skal også opdatere dit OS med nyeste patches, så der lukkes
>sikkerhedshuller.

LOL. Det er jo det manden prøver på!
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)