MS Windows
briani 27239
Indbygget FTP klient i Windows?
Fra : Thom/-\\s

Dato : 13-01-04 11:55

Er der indbygget FTP klient i Windows - og i brkræftende fald: findes det i
alle Windows versioner? Jeg ved man kan taste en ftp adresse ind i Microsoft
Explorer, men det er ikke det jeg leder efter. Det er mere en ftp klient som
Cute ftp, FTP Explorer eller lignende med samme brugervenlighed.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Ole C

Dato : 13-01-04 13:33

Thom/-\s skrev blandt andet:

> [...]
> ind i Microsoft Explorer, men det er ikke det jeg leder efter. Det er
> mere en ftp klient som Cute ftp, FTP Explorer eller lignende med

Der er tale om en kommandolinie-baseret FTP klient i Windows, så brug
eventuelt en af de nævnte for at opnå en grafisk brugerflade.

--
vh
Ole C

Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 21-01-04 18:25

Thom/-\s wrote:
> [...]
> Explorer, men det er ikke det jeg leder efter. Det er mere en ftp klient som
> Cute ftp, FTP Explorer eller lignende med samme brugervenlighed.

I XP og 2000 er der i hvert fald en klient indbygget i "stifinder" - du
skriver bare ftp://blablabla.dk og der popper et vindue op hvor du kan
smide brugernavn og pass. Så optræder din ftp-server bare som en
almindelig mappe i mappesystemet i "stifinder"...