MS Windows
briani 27239
Lorte windows update
Fra : Anders

Dato : 12-01-04 08:52

Totalt umuligt at få fat på en downloadbasket for alt hvad der er kommet
siden SP4 (w2k), man får flere hundrede patches bl.a. japanske og kinesiske
samt EI 5.0 osv. Nu er det fuldstændigt umuligt at opdatere en PC som enten
ikke er på nettet eller har en sløv dial-up forbindelse. Fuck det windows
lort og deres opdateringsjungle.

Hvad siger I andre ?
(kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af
spørgsmålet alligevel)

Hilsen Anders

Fra : Britt Malka

Dato : 12-01-04 09:24

"Anders" <anders2000qa@hotmail.com> skrev:

>Fuck det windows
>lort og deres opdateringsjungle.
>
>Hvad siger I andre ?

At du har ret.

Sandsynligvis er det én af årsagerne til, at Microsoft er blevet mere
bekymrede over Linux.

--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Søren Blom

Dato : 12-01-04 13:03

"Anders" <anders2000qa@hotmail.com> skrev
> (kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af
> spørgsmålet alligevel)

Arrogante stodder.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Gitte og Claus

Dato : 12-01-04 13:12

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> "Anders" <anders2000qa@hotmail.com> skrev

> [...]

enig men som it prof har du vel adgang til bredbånd, og derved kan du jo
hente dem ned uden problemer så jeg kan ikke se hvad dit problem er

Fra : kk

Dato : 12-01-04 15:41

"Anders" <anders2000qa@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> lort og deres opdateringsjungle.
>
> Hvad siger I andre ?
> (kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af

kk

Fra : Snuden

Dato : 12-01-04 15:44

On Mon, 12 Jan 2004 08:51:51 +0100, "Anders"
> [...]

>lort og deres opdateringsjungle.
>
>Hvad siger I andre ?
>(kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af

1. Styr arrogancen. Dette forum er _især_ til for "amatørernes" skyld.
2. Du gør noget forkert. WU melder normalt kun tilbage om de patches,
det er nødvendigt at installere på din PC. 2 forskellige PC'ere kan
derfor give 2 forskellige resultater, afhængigt af hvilke tjenester
der er installeret.
3. Hvis du er "IT-pro" har du vel en dsl- eller kabelforbindelse. Hvad
er så problemet?
4. Hvis du er så utilfreds med Windows som dit sprogbrug giver udtryk
for, burde du måske overveje at skifte til et andet styresystem.
--
Snuden

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-01-04 19:06

Snuden skrev i et indlæg på usenet:

> [...]
> det er nødvendigt at installere på din PC. 2 forskellige PC'ere kan
> derfor give 2 forskellige resultater, afhængigt af hvilke tjenester

Jeps - men den er altså ikke særlig kvik ;-(

Den kommer ud med alle mulige (og umulige) opdateringer til f.x. arabisk
og andre mærkelige sprog.

Dem kan kan man så fjerne fra listen, så de ikke bliver installeret.

Men hvis man gør det - så finder den dem gud-døde-mig igen næste gang
;-(

Det er da ret irriterende.........

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Snuden

Dato : 12-01-04 20:26

On Mon, 12 Jan 2004 19:06:06 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> [...]
>
>Dem kan kan man så fjerne fra listen, så de ikke bliver installeret.
>
>Men hvis man gør det - så finder den dem gud-døde-mig igen næste gang

.... WU må have ændret siden jeg var der sidst (ca. 1 time siden), for
det har jeg dog aldrig oplevet at blive påduttet. Jeg har fået dem
tilbudt, ja, men så jeg selv skulle vælge dem til, og det er sjældent
jeg ser det... oh well.

Prøv evt. med hfnetchk (www.shavlik.com). Den viser også kritiske
patches der ikke nødvendigvis er tilgængelige via WU - og den fabler
ikke om kinesiske opdateringer.
--
Snuden

Fra : Leif Poulsen

Dato : 12-01-04 19:16

"Anders" <anders2000qa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lort og deres opdateringsjungle.
>
> Hvad siger I andre ?
> (kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af

Hej Anders

Uden at være en IT pro, kan jeg undre mig over at du ikke bare slår visning
af sprogfaciliteter fra inden du scanner.

Mvh Leif

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 13-01-04 20:54

Den Mon, 12 Jan 2004 08:51:51 +0100, "Anders" <anders2000qa@hotmail.com>
skrev:

KLIP

>Hvad siger I andre ?
>(kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af
>spørgsmålet alligevel)

Er der en chance for at du forstår svaret?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Anders

Dato : 14-01-04 10:46

Æv æv. Kun IT-analfabeter og gamle mænd der lige har fået PC-kørekort har
svaret. Jeg bad Jer jo om at lade være. Jeg vidste på forhånd at det var for
svært for Jer der sidder og fedter med en enkelt PC og kører automatisk
update, og eller ikke fatter hvad der sker og kan ske når man patcher. Er
der virkeligt ingen professionelle systemdriftsfolk som jeg selv, hvor man
kan snakke om problemet med ligesindede uden at "familien hansen" og "maren
i kæret" skal forstyrre snakken med nonsense.

Håber fortsat på at IT-pro'er vil detage i denne tråd, men de finder nok
niveauet for lavt i denne NG ligesom jeg selv
Sørgeligt at kompetencen er så lille i DK. Nå men jeg fortsætter i MS´s egne
interne US NG'er, her er folk kompetente nok og MS´s MVP'er er da også
kommet med bud på hvordan man får fat i opdateringerne, men det er noget med
at skrive sine egne XML'er hvilket jeg længe har gjort, men det skal bare
gøres individuelt til hver PC og det er tidskrævende.

Men fuck Jer andre amatøraber, og gid Jeres lorte PC og IP nummer bliver
misbrugt af hackere !

Hilsen Anders

Fra : kms

Dato : 14-01-04 11:01

> Men fuck Jer andre amatøraber, og gid Jeres lorte PC og IP nummer bliver
> misbrugt af hackere !

ha ha - hop ned af dit lem det vil helt sikkert hjælpe dig - kloge Åge.
Normalt er jeg mod vold, men havde vi siddet i et lukket debatforum
så havde spætten hakket.

og hvad fanden er en IP ? (hmmm.. fra rejseholdet?)

Beklager mit (u)seriøse indlæg, kunne ikke lade være.

Fam. Hansen

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 14-01-04 11:05

On Wed, 14 Jan 2004 10:45:47 +0100, "Anders"
> [...]

>kan snakke om problemet med ligesindede uden at "familien hansen" og "maren
>i kæret" skal forstyrre snakken med nonsense.

Det er da heldigt, at du ikke sidder i et eller andet firmas kunde-
eller brugersupport.

>Håber fortsat på at IT-pro'er vil detage i denne tråd, men de finder nok
>niveauet for lavt i denne NG ligesom jeg selv

Ja, dette indlæg fra dig er i hvert fald under lavmålet.

> [...]
>at skrive sine egne XML'er hvilket jeg længe har gjort, men det skal bare
>gøres individuelt til hver PC og det er tidskrævende.

Så brug noget af den tid, du ellers anvender på at skælde de flinke
folk i denne NG ud.

>Men fuck Jer andre amatøraber, og gid Jeres lorte PC og IP nummer bliver
>misbrugt af hackere !

Tak for sangen.

Uvenlig hilsen
Gert

Fra : Dieter Lauff

Dato : 14-01-04 18:19

> [...]
> gøres individuelt til hver PC og det er tidskrævende.
>
> Men fuck Jer andre amatøraber, og gid Jeres lorte PC og IP nummer bliver

Kære Anders
Jeg kan anbefale en god psykiater, han kan godt nok ikke hjælpe dig
med dit edb-problem, men...
og han kan sikkert også hjælpe dig med "takt og tone"
Med de allervenligste hilsner
Dieter

Fra : Henrik Dissing

Dato : 14-01-04 19:31

On Wed, 14 Jan 2004 10:45:47 +0100, Anders wrote:

>Håber fortsat på at IT-pro'er vil detage i denne tråd, men de finder nok
>niveauet for lavt i denne NG ligesom jeg selv

Hvis du er IT-professionel, er min røv en flitsbue!
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jakob

Dato : 14-01-04 20:45

In article <8c8Nb.74115$jf4.4724220@news000.worldonline.dk>,
anders2000qa@hotmail.com says...
> kommet med bud på hvordan man får fat i opdateringerne, men det er noget med
> at skrive sine egne XML'er hvilket jeg længe har gjort, men det skal bare
> gøres individuelt til hver PC og det er tidskrævende.

Nå men et ubegrænset geni som dig kan vel finde en løsning på det
problem når du sidder på tønden, men tryk ikke for hårdt der er er sgu
da en alvorlig risiko for at den sidste hårdt pressede rest af dit
centralnervesystem ryger med ud.

Endnu større nar

Jakob

Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-01-04 00:45

> Men fuck Jer andre amatøraber, og gid Jeres lorte PC og IP nummer bliver
> misbrugt af hackere !
>
> Hilsen Anders

Hold da kæft en navlebeskuende lav-intelligent opsnobber opførsel.

Jeg er absolut af den holdning at "pennen er mægtigere end sværdet", men
mødte jeg dig på gaden og du udtrykte dig i samme folder som her, så
hakkede jeg din tud ind i kraniet på dig !

Vil opfordre dig til at søge over i fora, der passer mere til dit lave og
meget fjendtligt arrogante udtryksniveau - hold dig væk her fra fremover.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-01-04 18:47

On Mon, 19 Jan 2004 00:44:38 +0100, Dr.Ralph wrote:

> Jeg er absolut af den holdning at "pennen er mægtigere end sværdet", men
> mødte jeg dig på gaden og du udtrykte dig i samme folder som her, så
> hakkede jeg din tud ind i kraniet på dig !

Jeg kan så betrygge dig med at det ikke vil ske - han er typen der slet
ikke er sådan IRL. Lille, lavstammet og svagelig - kan kun utrykke sig
kraftigt via sådan et medie her

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jakob

Dato : 14-01-04 20:40

> Hvad siger I andre ?
> (kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af
> spørgsmålet alligevel)

At du er en nar

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 11:31

Ja, en vis mand er ham som kender sine egne begrænsninger, det gør Anders
åbenbart ikke....
ELLER GØR HAN !!!!....

Microsoft ville helt sikkert blive glade for hvis en som ham kontaktede dem,
med en løsning på hvordan de kunne gøre tingene bedre. MEN det er sjovere at
svine andre til og håbe på at andre folk tror man selv sidder med den store
kompetance og bare holder den hemmelig. Temmelig naivt.

Men jeg har på fornemmelsen at der i denne NG ikke er ret mange der blev
narret af hans indlæg
Klaphat !!!!

Venlige forårs hilsner

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 00:23

Anders wrote:
> [...]
>
> Hvad siger I andre ?
> (kun IT pro´s bedes svare, da andre alm brugere ikke fatter en skid af

Debile kraftidiot.
Finn