Mail-adresser
Fra : Angst & Bange

Dato : 03-02-04 19:23

Hej

Jeg har læst i nogle besvarelser at hvis man skal svare dem privat skal man
slette noget i deres mail-adresse. F.eks. Slet fjern før@
Hvad er meningen med det??

P.o

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-02-04 21:11

In article <401fe70f$0$95104$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Angst & Bange wrote:
> Jeg har læst i nogle besvarelser at hvis man skal svare dem privat skal man
> slette noget i deres mail-adresse. F.eks. Slet fjern før@
> Hvad er meningen med det??

De vil gerne undgå at spammer der opsamler epost adresser,
sender spam til dem.

Modtager du ikke spam og virus? (Det ser ud som
du bruger din rigtige mail adresse, hvilket kun beder
som mere spam og virus.

Dog skal man passe på ikke at skjule sin email adresse,
så meget at andre blot bliver spammet.

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Michael

Dato : 03-02-04 21:15

> Hvad er meningen med det??
Der findes nogle såkaldte spam roboter som "scanner" bl.a. nyhedsgrupper
for email adresser som bruges til spam og ved at tilføje fx FJERN i din
email adresse har robotten altså ikke fået din adresse og kan derfor ikke
sende spam til dig. Du kan også gøre som bl.a. jeg har gjort, oprettet en
mail adresse som jeg _kun_ bruger til nyhedsgrupper og til de forskellige
ting jeg tilmelder mig og så kun bruge min personlige email adresse til
familie og venner. Meningen er så at når min nyhedsgruppe mail adresse
modtager lidt for meget spam så dropper jeg den og opretter en ny.

/md

Fra : Angst & Bange

Dato : 04-02-04 16:26

Hej

Okay det er defor... må hurtig lave min om. I skal havde tak for det.

P.O

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-02-04 19:18

Angst & Bange skrev:

>Okay det er defor... må hurtig lave min om.

Det er forsent, og falske adresser er kun til irritation. Der er
smartere metoder til at undgå spam.

--
Bertel