Activex32.exe ?
Fra : Karsten

Dato : 31-01-04 09:02

Hejsa NG,

Jeg har et netværk hvor pc'erne er begyndt at kører langsomt, og da jeg
tjekke nogle af pc'erne fandt jeg ud af at jeg ikke kunne gå ind i regedit
da den lukker ned med det samme igen, efter jeg har tjekket processes på
pc'erne kunne jeg se at det var en Activex32.exe som muligvis var den som
skabte problemet. Efter genstart i fejlsikkeret og fjernelse af
Activex32.exe fra C:\winnt\system32 og fjenelsen af diverse registrings
nøgler i registrerings databasen ser alt ud til at fungere fint igen.
Er der nogle som kender noget til Activex32.exe ?
Jeg har søgt på google.com og hos virus leverandøre !
Vi har virus program på alle servere og de er alle opdateret, men vores
virus scanner fangere ingenting.

/Karsten