Afvist online køb af Norton Internet Secur~
Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 16-01-04 20:53

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke får lov til at købe
Norton Internet Security 2004 på www.symantec.com. Jeg bestilte produkterne
Ghost 2003 og ovennævte som download. Ingen problemer med Ghost, men med NIS
2004 får jeg følgende besked, når jeg vælger submit order:

One of the products you selected has been excluded from purchase in your
country.

Jeg vil ikke købe hos www.symantec.dk. da de er en del dyrere end det
amerikanske site!

Jeg har skrevet til Symantec, men har endnu ikke hørt noget fra dem (10
dage).

Pft
Ole

Fra : Spangkuk

Dato : 16-01-04 23:50

[SNIP]

Det er en gammel historie du nu bringer til torvs

Jeg vil skrive det så kort og præcist som muligt.

Det er lidt a la Tranfer Pricing. En producent laver en
aftale med en distributør, og begge ønsker naturligvis
at begrænse den internationalisering der foregår i øjeblikket.

Derfor er distributøren af producenten blevet garanteret, at
alt salg i dennes distrikt vil foregå via dem, s'følig imod at
producenten får en for den alm. handelsbranche, hør %-del.

Har du/kan du, fremskaffe et internationalt kreditkort der ikke
umiddelbart kan identificeres som Dansk, kan du købe NIS
online til den pris der nu er gældende for kortets oprindelse.

Gerne Polsk eller Lettisk.

Er det sygt !?

JA !

Taberne ved denne aftale ? Alle os der har høj $-købekraft.

Spang