Afinstaller Publisher
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 04-02-04 18:48

Jeg har et spørgsmål der dækker et par grupper så jeg ved ikke hvor det er
mest rigtigt at stille det. Jeg har fået en nyere version af Publisher den
gamle er 2000, den nye er 2003. Jeg kunne ikke opgradere men fik den lagt
ind ved siden af den gamle men den vil jeg gerne have afinstaleret, men det
vil den ikke. Når den kommer et stykke hen i prosesen meddeler den at der er
ingen e-mail som standard, og den kan kun afinstaleres hvis jeg vil
indstalere Outlook og gøre det til standard. Jeg bruger fast Outlook
Express. Skal jeg virkelig til at indstalere (Outlook) for at afinstalere
igen ?
Henvis gerne til en bedre gruppe.
Gunnar