Danske bogstaver vises ikke i hjælpefunkti~
Fra : Lars O

Dato : 01-02-04 21:57

Jeg har netop installeret Offive 2003 på en XP maskine. Virker OK bortset
fra at dansk æ, ø og å ikke vises i hjælpefunktionens index. Det betyder
også at jeg ikke f.eks. kan finde vejledningen for funktionen TÆL i Excel.
ÆØÅ vises rigtigt i hjælpeteksten.

Nogen gode ideer?

Lars O

Fra : Peter Hansen

Dato : 21-02-04 09:41

"Lars O" <p309@fjernDETTEoncable.dk> wrote in message
> [...]
> også at jeg ikke f.eks. kan finde vejledningen for funktionen TÆL i Excel.

Hej

Jeg har præcis det samme problem!

Stadig ingen som har en løsning?

Hilsen

Peter

P.S. Har prøvet både med Dansk og Engelsk winxp med samme resultat.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-02-04 23:36

Den 01 feb 2004 skrev Lars O i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> Det betyder også at jeg ikke f.eks. kan finde vejledningen for
> funktionen TÆL i Excel. ÆØÅ vises rigtigt i hjælpeteksten.

Samme problem her. Prøv at søge på hj?lp.

Lars Klintholm

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-02-04 00:00

"Lars Klintholm" <nospam2004@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> Samme problem her. Prøv at søge på hj?lp.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Klintholm

Jeg har desværre ingen løsning, men hos mig virker æøå både hos assistenten
og i indeks.
Det lyder da som noget, man kunne snakke med MS om, når så mange har
problemet.

Kurt

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-02-04 10:52

Den 21 feb 2004 skrev Lars Klintholm i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Samme problem her. Prøv at søge på hj?lp.

Vrøvl!

Jeg mente: Prøv at søge på "T?L" eller "T?L.HVIS"

Lars Klintholm