Microsoft office outlook 2003
Fra : Peter Pedesen

Dato : 27-01-04 22:56

GletscherHej
Jeg har forsøgt at få indstillet Office Outlook 2003 til at kunne læse
nyhedsgrupper, efter den vejledning de giver i deres programhjælp, men det
virker bare ikke. Er der nogle som har ligene problemer og har fundet en
løsning på dem, vil jeg gerne høre nærmere ?

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Søren Blom

Dato : 28-01-04 13:37

"Peter Pedesen" <peterr@pede.dk> skrev
> [...]
> virker bare ikke. Er der nogle som har ligene problemer og har fundet en
> løsning på dem, vil jeg gerne høre nærmere ?

Du kan ikke bruge Outlook 2003 som news læser, du kan læse news i Outlook
2003 igennem Outlook Express, men det er så Outlook Express du reelt bruger,
du kan ikke læse news grupperne i Outlook 2003 alene.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Pedesen

Dato : 28-01-04 17:07

Nej, det fandt jeg også ud af ved nærmere gennemlæsning af deres vejledning,
men man skulle stadig kunne sætte Outlook op til at kunne gå direkte til
Outlook Express nyhedsgrupper ved at tilføje "nyheder" på "Søg-knappen"
efter denne vejledning. ( Første gang, du bruger nyhedsgrupper, skal du føje
kommandoen Nyheder til menuen Søg.
1.. Føje kommandoen Nyheder til menuen Søg.
1.. Klik på pilen Indstillinger for værktøjslinje på værktøjslinjen
Standard.
2.. Peg på Tilføj eller fjern knapper, og klik derefter på Tilpas.
3.. Klik på fanen Kommandoer.
4.. Klik på Søg på listen Kategorier.
5.. Klik på Nyheder på listen Kommandoer, og træk den, uden at slippe
musen, indtil den er placeret på menuen Søg. Når du kan se en liste over
kommandoer i menuen, skal du pege på det sted, hvor kommandoen skal
placeres, og derefter slippe musen.
2.. Klik på menuen Søg, og klik derefter på Nyheder.)
Det virker bare ikke ??????????

Venlig hilsen
Peter Pedersen

> [...]
bruger,
> du kan ikke læse news grupperne i Outlook 2003 alene.

begin 666 tlbrarrw.gif
M1TE&.#EA"P`6`)$``&9XI?___P```````"P`````"P`6```")H2/%LNLW1Y<
B<E9X(YAN\Y!U'^AQ(55:*>8)KHLRKRAKXTG>R5X``#L`````
`
end

Fra : pre

Dato : 28-01-04 19:43

Du er godt nok ikke den eneste og der er lige en lille ting der skal gøres
først.
I Kontrol Panel/Internet indstillinger - Programmer skal OE sættrs som
Standard Newsreader.
Når det er gjort skulle vejledningen virke ellers kom igen. Det er ikke den
fikseste måde det er gjort på.

pre © 2004

Fra : Peter Pedesen

Dato : 28-01-04 22:17

Tak ! det var lige det, som manglede for at få det til at virke.

Venlig hilsen
Peter Pedersen