indtastningsformular
Fra : Kutti med spruti

Dato : 26-01-04 23:25

Kære alle

Jeg vil høre om der nogen der ved hvordan man kan lave en indtastnings
formular til Word? eller andet Office produkt

Jeg har noget fortrykt papir hvor jeg så gerne vil kunne vil kunne sætte
navn og andet på.

Det skulle gerne passe sådan at når jeg udskriver dette på papiret så passer
det ind i de fortrykte felter på papiret?

Med venlig vinterhilsener

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-01-04 00:46

"Kutti med spruti" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
passer
> det ind i de fortrykte felter på papiret?

Jada. Højreklik et tomt sted på en værktøjslinie og få fat i formular
linien.
Sæt formularfelter ind der, hvor de skal passe med dit fortrykte papir.
Jeg vil nok foreslå, at du først sætter en tabel ind, som deles nogenlunde
op efter dit papirs udseende, idet det så er lettere at styre
formularfelterne på plads.
Husk at beskytte dokumentet, således at der kun kan indtastes i
formularfelterne.
Skulle det knibe, kan du evt. scanne og sende mig en kopi af det fortrykte,
så vil jeg se på det.

Kurt