Outlook2003 og hotmail
Fra : peter hansen

Dato : 22-01-04 19:50

Har to hotmail-kontoer og en POP3-konto tilsluttet Outlook 2003 men det er
kun når jeg modtager mails på POP3-serveren at jeg får Desktop Alert - altså
den der lille besked samt ikonet nede i traybaren... hvordan får jeg Outlook
til at give besked når jeg modtager en mail i min Hotmail?

// Peter

Fra : pre

Dato : 22-01-04 20:44

Se KB artiklen 831403 som nok er den mest positive af de mange om Hotmail og
Outlook2003. Ellers hedder det at de mails bliver liggende på serveren
indtil de hentes - og:

You are using Hotmail or another account type that doesn't support flagging
messages.

pre

Fra : peter hansen

Dato : 22-01-04 20:51

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message
> [...]
> indtil de hentes - og:
>
> You are using Hotmail or another account type that doesn't support

og KB er ?

Fra : pre

Dato : 22-01-04 21:11

KB er den enestående samling af artikler der omhandler kendte fejl i MS
programmerne. Et absolut MUST for alle brugere der også selv kan søge i
biblioteket. Gem adressen her, de sidste 6 cifre kan skiftes ud med andre
efter behov:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;831403

pre

Please don't flame me. I may actually *be* an idiot, but even idiots have
feelings.

(Den tekst har jeg ærligt stjålet)

Fra : peter hansen

Dato : 22-01-04 22:48

Hehe... kendte den godt - mener bare at der er et Q foran ID'et (hvilket
straks får mig til at tænke MS)
Men i det lange løb så tjekker Outlook altså ikke hotmails og gir besked og
jeg kan heller ikke for den til det

Fra : pre

Dato : 22-01-04 23:46

Det er længe siden Q´et blev fjernet
Men som jeg forstår det så holder Outlook nu regnskab med ulæste Hotmail
mails, det er dog en fremgang.

Fra : pre

Dato : 24-01-04 14:27

Outlook er meget tilbageholdende med info om Hotmail. Men jeg har klippet
denne tekst, som godt nok peger på O2000. Det er vel værd at eksperimentere
med:
The Hotmail account offline data is stored in a Personal Folders .pst file
named Hotmail-###.pst, where ### represents a number automatically assigned
by Outlook. The file should be in the usual location for your operating
system. If you remove the Hotmail account, Outlook automatically deletes the
PST file.
pre

Fra : peter hansen

Dato : 24-01-04 15:14

> [...]
> by Outlook. The file should be in the usual location for your operating
> system. If you remove the Hotmail account, Outlook automatically deletes

Jeps det har jeg fundet ud af ved at kigge i mappen... men skal jeg tage det
som en bekræftelse på at OL ikke kan komme med en Desktop Alert når jeg
modtager en Hotmail for så gider jeg ikke gøre mig selv besvær med at spørge
i microsofts egen ng...

Fra : pre

Dato : 24-01-04 16:09

Mellem de seneste 7147 poster i Outlook gruppen er der intet positivt om
Hotmail og i det hele taget er kun ganske få Hotmail-spørgsmål besvarede.
Gruppen er i denne tid totalt overbelastet.
pre © 2004
øretævernes@holdeplads.dk

Fra : peter hansen

Dato : 24-01-04 16:44

Fantastisk - jeg håber ikke mit spørgsmål belaster gruppen så den går ned :Þ
Personligt har jeg ikke noget mod Hotmail andet end dårlig integration i
Outlook - tilsyneladende... men sådan er det...

Tak anyway