Ny Virus på vej
Fra : pre

Dato : 19-01-04 20:10

Ingen kan vide hvornår den når Danmark, men for en sikkerheds skyld er her
en gratis og uafhængig adresse hvor både test og kur kan køres.
pre

Fra : Leo Heuser

Dato : 19-01-04 20:57

Det er en virus, der fjerner alle gratis og
uafhængige adresser, der omhandler
virusen, hvis disse indgår i en mail

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-01-04 21:03

pre wrote in news:400c2bae$1$95017$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ingen kan vide hvornår den når Danmark, men for en sikkerheds
> skyld er her en gratis og uafhængig adresse hvor både test og
> kur kan køres.

Svar på "Pre's" indlæg via denne post.

FUT: dk.edb.sikkerhed.virus

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : hcma

Dato : 20-01-04 12:51

> [...]
> Ingen kan vide hvornår den når Danmark, men for en sikkerheds skyld er her
> en gratis og uafhængig adresse hvor både test og kur kan køres.

Er det den polske som distribueres med sneglepost som brev, hvor man skal
formatere harddisken for at være sikker på at alle vira er slettet (på nær
den som sidder 40 cm fra skærmen)
m v h
hc

Fra : pre

Dato : 20-01-04 13:43

Jeg er ikke Virus ekspert men viderebragte kun den melding som "man" fandt
det rimeligt at udsende i TV-avisen. Som bekendt er der utrolig mange der
ikke har AV materiale kørende, der er mange som tror at det kun er de andre
der bli´r smittet.

Men et gratis kik på www.antivirus.com er både interessant og oplysende, der
er leksikon, der er oversigt over vira og hoax´e, og da jeg i Foråret havde
problemer tog det ikke lang tid at skanne, finde og slette en Virus.

Spam , og Virus er med i de ting som vi alle kunne undvære (men på den anden
side er det spændende at bygge sin egen). .
pre

Fra : hcma

Dato : 21-01-04 13:38

> [...]
anden
> side er det spændende at bygge sin egen). .

Hej Pre:
kom kun med ovennævnte kommentar, fordi du i dit første indlæg skrev noget
om et link, men nok glemte at skrive selve linket
m v h
HC

Fra : pre

Dato : 21-01-04 14:21

Hej

Du har fuldstændig ret, det smut´ for mig så jeg blev nødt til at sende en
gang til. Problemet der driller mig er LAN forbindelsen som sender før jeg
når at tilføje ting der skal hentes. Selvfølgelih har jeg en "Vente-mappe"
hvor halvfærdige mails kan ligge - de skal bare manuelt flyttes fra
UdBoksen. Af og til er jeg ikke hurtig nok, det er upraktisk med Offline
fordi jeg af hensyn til de store grupper kun henter
pre

(Jeg får ofte snail mail fra Polen, dog kun fra folk jeg kender)!!! Til
gengæld tror jeg ikke det er muligt at skrive for meget om Virus, så tak for
det.

Fra : LER

Dato : 26-01-04 21:51

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> [...]
anden
> side er det spændende at bygge sin egen). .

DET skrev du bare ikke ?!!?

....LER