Datoændringer
Fra : BentL

Dato : 19-01-04 19:33

Hej
Har opdateret Office til 2003 og har en Access database også opdateret, som
jeg fletter med indkaldelser i Word. Efter opdateringen er flettedatoen fra
Access pludselig blevet til MM-DD-YYYY og ikke som før på dansk med
DD-MM-YYYY.
Jeg har rodet med det og været inde i databasen for at se på datoformatet,
men det er ikke ændret så vidt jeg kan se. Sprog er i Word valgt til dansk!
Hvad gør jeg. Iøvrigt kan databasen ikke findes automatisk, men jeg skal
hver gang finde datakilden manuelt.

Any one!

Mvh.

Bent

Fra : pre

Dato : 19-01-04 20:07

Hvem ved Hvad? Den korrekte Danske dato staves dd-MM-yyyy og det skulle du
kunne verificere i de regionale indstillinger som har både en kort og en
lang standard-version. Desværre er internationaliseringen skyld i at man
ikke mere kan bruge åååå, men selvfølgelig skal du ha´ den på Dansk i stedet
for Engelsk (Det har specielr betydning for de længste versioner med ugedage
og måneder).
pre