Ugedage i Outlook-kalender
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 19-01-04 18:31

Jeg benytter Outlook XP og jeg er lidt irriteret over, at jeg kun kan se
datoen og ikke ugedagen øverst i min kalender. Kan jeg ikke på en eller måde
indstille Outlook så jeg både kan se ugedage og datoer?

Esben

Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 19-01-04 18:58

"Esben Kolind Laustrup" <ezben@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
måde
> indstille Outlook så jeg både kan se ugedage og datoer?

Glem det... Jeg læste nogle tidligere indlæg og fandt svaret...

Fra : Rap

Dato : 20-01-04 09:45

> Glem det... Jeg læste nogle tidligere indlæg og fandt svaret...

Nu blev jeg nysgerrig... gider du skrive hvad man gør?

vh

Lars

Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 20-01-04 10:07

"Rap" <rap_63@hotmail.com> wrote in message

> Nu blev jeg nysgerrig... gider du skrive hvad man gør?
>
> vh
>
> Lars

Gør følgende:

Windows ControlPanel, Regional Options, Customize, Data, Long Date
Format, dddd d. MMMM yyyy