Outlook blokerer visse filtyper
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 18-01-04 16:00

Jeg har et problem med, at Microsoft Outlook blokerer visse filtyper af
sikkerhedshensyn. Så vidt jeg kan læse i hjælpefunktionen, er der visse
filtyper som Outlook blokerer for at "forhindre utilsigtet spredning af
virus". Jeg vil gerne SELV bestemme om en filtype skal blokeres eller ej.

I det konkrete tilfælde er det en Microsoft Access database der bliver
blokeret. Er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan fjerne denne
blokering?

Tak,

Esben

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 16:54

Esben Kolind Laustrup skriblede:
> [...]
>
> I det konkrete tilfælde er det en Microsoft Access database der bliver
> blokeret. Er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan fjerne denne

Som iflg. www.google.com er besvaret mange
gange før, så efter en simpel søgning er der
kommet dette:
http://makeashorterlink.com/?S5D622A17

--
/Gevaldi

Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 18-01-04 17:02

> Som iflg. www.google.com er besvaret mange
> gange før, så efter en simpel søgning er der
> [...]

Jeg takker

Fra : pre

Dato : 18-01-04 20:02

Hvis alt andet kikser med vedhæftninger, kik på denne site:

http://www.ornic.com/

Her er par relevante klip fra min samling af Outlook problemer:

If 2002, you can use HTML format for the merge and you must have a certain
update to Word 2002 installed.

Outlook has never supported attachments in merges to electronic mail. You
need to look for third parry options.

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
--
Russ Valentine
[MVP-Outlook]

pre

Fra : pre

Dato : 18-01-04 16:46

1: På adressen www.slipstick.com kan du hente en fil og vejledning til at
stille om på Outlooks indstillinger af blokerede filer.

2: Alle eksekverbare filtyper, og helt specielt databaser er "Creme fraiche"
for alle hackere. Simpelthen den allernemmeste indgang for virus af alle
slags. Desværre kan din indstilling være grunden til at vi andre bliver
inficerede.