log af, log på, log af, log på, log af osv
Fra : michael bennati scho~

Dato : 30-01-04 17:13

har sat PC og bærbar (trådløst) via router op til et lille netværk, så
internetforbindelsen deles.
Pludselig er den bærbare (xp pro) begyndt at skabe sig.
den logger af og på med ca 10 sekunders intervaller uden jeg gør noget..
ikonet med de to skærme nede i proceslinien har et kryds over, så står der
"trådløs forbindelse ikke tilgængelig". Få sekunder efter står der "trådløs
netværksforbindelse tilsluttet, signalstyrke udmærket" og så ryger den af
igen og på osv.
Hvad kan jeg gøre?
mvh Michael

Fra : --=Stone=--

Dato : 30-01-04 19:41

> Hvad kan jeg gøre?
> mvh Michael

Du skal ind i indstillingerne, hvor du skal slå windows styring fra, så skal
du buge den software som følger med dit PCI/PCIMCIA kort, og konfigurere der
fra.
Det hjalp hos mig.

Steen

Fra : Tellnes

Dato : 01-02-04 12:16

Hvisst det enda ikke er mer stabilt skal du:
Start>controlpanel>administrative tools>services>Wireless zero
configuration, og sett den til manuell eller disabled.

-t-

Fra : michael bennati scho~

Dato : 02-02-04 17:42

"Tellnes" <ojyttri@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvisst det enda ikke er mer stabilt skal du:
> Start>controlpanel>administrative tools>services>Wireless zero
> configuration, og sett den til manuell eller disabled.
>
> -t-
Mit Xp pro er på dansk. Jeg når ind til services men kan ikke finde wireless
zero configuration...direkte oversat må det være trådløs nul kofiguration,
men der er ikke nogen tjenester der starter med ordet "trådløs"... hvad kan
det så hedde.?

Nogle gange kan laptoppen køre i mange timer uden problemer, hvorefter den
logger af og kan ikke logge på igen før jeg har genstartet, hvilket får den
til at ryge direkte på uden problemer. Fra proceslinien lyder det: trådløst
netværk ikke tilgængeligt, så bliver det tilgængeligt, men så logger den af
igen...ikke tilgængeligt osv indtil jeg genstarter...

Mvh Michael