Skærme
Fijala 3554
Fladskærm EA17
Fra : Hugo

Dato : 02-02-04 16:30

Hej
http://www.di-fusion.com/products/index.html Di-Fusion Di-fusion EA17
Har lige købt denne skærm, men syntes at teksten er rigtig underlig. Altså
sådan lidt utydelig. For eksempel under icon'erne på skrivebordet..
Er der nogen der har haft samme problem?
Og kan det af hjælpes, hvis ja, hvordan?

--
Hilsen
Brian Nørrelund Andersen

Fra : Henrik B.

Dato : 02-02-04 19:39

Hugo wrote:
[...]

Kører den i skærmens standardopløsning (native)?

M.v.h.

Fra : Hugo

Dato : 03-02-04 19:07

Henrik B. wrote:

> Kører den i skærmens standardopløsning (native)?
Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du mener, men jeg kørte med 1024x768
og 75 Hz.
Jeg prøvede og skifte til en anden opløsning, den der hedder 1280x1024 med
75 Hz og det ser lidt bedre nu..

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-02-04 20:53

"Hugo" <Streamer@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og 75 Hz.
> Jeg prøvede og skifte til en anden opløsning, den der hedder 1280x1024 med

Hej Hugo
Prøv en sidste ting og det hele er rigtigt, TFT skal normalt køre i 60 Hz,
så når fabrikanten foreskriver 1280 * 1024 og ikke skriver andet vil jeg gå
udfra at han også mener 60Hz
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen