Skærme
Fijala 3554
LG: 17 LG 1710S eller 17 LG 1715S TFT
Fra : kfc

Dato : 31-01-04 20:32

heysa..

har fået til opgave at købe en 17 Flad.. og har ca 4000.- til det..

så kikkede på LG's 17 LG 1710B TFT men så kune de ikke skaffe den og nu er den røget over de 4000.- såå har disse 2 i kikkerten..

men sådan lige på ståene fod kan jeg ikk se forskællen ??

den skal bruges til ALM brug og ikke spil.. lidt billederedigering og internet

er den ene at fortrække frem for den anden...

eller et bedre alternetivt..

kfc

Fra : Jacob Riis

Dato : 31-01-04 21:03

kfc wrote:
> [...]
> internet
>
> er den ene at fortrække frem for den anden...

Her kan du se forskellene http://tinyurl.com/2u7r2 (link til prad.de
produkt-database)
Kort fortalt så er der ingen DVI indgang på LG 1710S.

--
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 21:14

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> Her kan du se forskellene http://tinyurl.com/2u7r2 (link til prad.de
> produkt-database)
> Kort fortalt så er der ingen DVI indgang på LG 1710S.

Det er der heller ikke på LG 1715S.

Per.

Fra : kfc

Dato : 31-01-04 22:22

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse news:401c09e6$0$17629$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Kort fortalt så er der ingen DVI indgang på LG 1710S.

Hey..

kommer til at side på en lidt ældre maskinen.. såå tror der sidder en gl grafikkort i maskinen.. men fordele er vel der er både og..

men takker for info

kfc