Skærme
Fijala 3554
Hvilken 17" fladskærm??
Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-01-04 20:58

Hej

Jeg står og skal have min første fladskærm og synes det er lidt svært at
finde rundt i alle mulighederne.

Den skal kunne bruges til spil da jeg osse spiller en del i fritiden så 16ms
er et must.

Har kigget lidt på LG's L1715s mener jeg den hedder, nogle der har en mening
om denne eller kan anbefale en anden go 17"?? Prisen må ligge mellem
3-4.000.

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Janner

Dato : 30-01-04 08:26

Tjek http://computercentrum.bai.nu/_/product/default.asp?lProductId=923 den
holder bare hele vejen fik selv en den anden dag *S*

Hygge

Jan

Fra : Flare

Dato : 30-01-04 09:59

> Tjek http://computercentrum.bai.nu/_/product/default.asp?lProductId=923
den
> holder bare hele vejen fik selv en den anden dag *S*

Måske lidt over hans budget !. Ellers kig på Acers skærme. Nu har jeg selv
kun erfaringe rmed AL732 som jeg er mere end tilfreds med.

Mvh
Anders

Fra : Janner

Dato : 30-01-04 13:46

"Flare" <nomail@sorry.dk> wrote in message
> [...]
>
> Måske lidt over hans budget !. Ellers kig på Acers skærme. Nu har jeg selv
> kun erfaringe rmed AL732 som jeg er mere end tilfreds med.

Ups ja havde ikke lige tjekket prisen fik min skærm til 3400 + moms. men det
var igennem en firma aftale

Hygge

Jan