Skærme
Fijala 3554
dual lcd setup
Fra : henrik norby

Dato : 28-01-04 12:55

hej!

jeg skal have investeret i et par flad skæme til grafisk arbejde, pt sidder
jeg på en samsung 181T, som jeg egenlig r ganske fornøjet med (en mere af
samme slags kunne også være løsningen, men har ikke umiddelbart kunne finde
en sort model hverken ny eller brugt), hvorfor jeg umiddelbart har lyst til
at købe samsung igen.

jeg har umiddelbart mest samsung 192T eller 172X i kikkerten - de 10mm kant
på 172x er virkelig tiltalende i forhold til dual, mens de 19" på 192t r et
skridt i den rigtige retning i forhold til 181t (18")

r der nogen der har nogen bud på bedre skræme, eller som har erfarring med
192T vs 172X / PVA vs TN a-siTFT paneler...

172X link
http://monitor.samsung.de/article.asp?artid=1D751EF7-8C79-4616-8C1F-39535BFD1060&show=specs

192T link
http://monitor.samsung.de/article.asp?artid=BDD7943F-94DB-49D7-8DC7-70E79C3BCD80&show=specs