Skærme
Fijala 3554
ViewSonic PT775 XP-driver?
Fra : Steen

Dato : 27-01-04 13:24

Hej

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge, men jeg higer og søger
efter en XP-driver til min lidt ældre, men stadig meget gode 17'' ViewSonic
PT775 CRT-skærm. Der er desværre ikke noget at hente på ViewSonics
officielle hjemmeside, og har også prøvet mig ad på andre sider uden held
:-/

Jeg håber nogen har løsningen, for af en eller anden grund kan jeg ikke
køre 1600x1200 opløsning i 72Hz som jeg ellers kan i Win98 sessionen (med
98'driveren installeret).

Mvh Steen

Fra : Steen

Dato : 27-01-04 18:00

Steen <notforspamming@go.away> wrote in

Jeg håber nogen har løsningen, for af en eller anden grund kan jeg
> ikke køre 1600x1200 opløsning i 72Hz som jeg ellers kan i Win98
> sessionen (med 98'driveren installeret).
>
> Mvh Steen

Har fundet en løsning: har installeret vs_winXP.exe fra ViewSonics
hjemmeside, hvor jeg - ad omveje - kan installere en PT775 driver - under
installationen brokker den sig over at driveren ikke er kombatibel med
WinXP, men dette skal man blot ignorere.

Jeg kan så stadig ikke køre hverken 70Hz eller 72Hz (selvom de står listet
som muligheder i skærmindstillingerne, hvor alle ikke-brugbare
opdateringsfrekvenser SKULLE være sorteret fra!), men derimod nu udover
60Hz også 75Hz og 85Hz, så jeg har naturligvis valgt det sidste

Fra : Claude A

Dato : 15-04-04 20:54

Steen wrote:
> [...]
>
> Jeg håber nogen har løsningen, for af en eller anden grund kan jeg ikke
> køre 1600x1200 opløsning i 72Hz som jeg ellers kan i Win98 sessionen (med

jeg har en INF og ICM ting fra Viewsonic tilbage fra dengang jeg havde
min PT775'er endnu (synd og skam at Viewsonic ikke laver deres PT serie
mere, det var de bedste! har selv en PT795 nu)
jeg vil give dig et par dage til at hente den på:
http://www.eugina.dk/vsinf.exe

hope it helps