Skærme
Fijala 3554
ViewSonic VP181b - godt køb? (DVI)
Fra : Jesper Langhoff

Dato : 26-01-04 14:46

Hej gruppe,

Jeg er på udkig efter en ny fladskærm, men jeg synes, at det er svært
at vælge.

Mine krav er følgende:

- S-IPS panel
- DVI
- Mindst 17"
- Sort design
- Helst ikke over 6.000,-

ViewSonic VP181b tiltaler mig, men jeg er lidt betænkelig ved, at
mange har oplevet problemer med DVI indgangen. Jeg mener dog at have
læst, at det er en bestemt produktion (juni 2003), som er pårørt af
problemet. Er det rigtigt? Er ViewSonic kommet over deres
DVI-problemer?

Alternativt er jeg åben over for forslag til andre fladskærme, der
opfylder mine krav.

Det er mig iøvrigt en gåde, hvorfor producenterne ikke altid skriver,
hvilket panel der anvendes. Det svarer lidt til at købe et bundkort
uden at vide, hvilket chipset der sidder på det!

På forhånd tak!

--
Jesper Langhoff

Fra : Ali Ahmad

Dato : 26-01-04 17:26

Køb en 17" Eizo Flexscan L567 til ca. 4.800 (jeg er selv mere end tilfreds)

eller en Eizo 19" L567 til ca 6.000

priserne er HVIS du køber fra Tyskland

Mvh

Ali

---

Fra : Jesper Langhoff

Dato : 26-01-04 18:10

On Mon, 26 Jan 2004 17:25:43 +0100, "Ali Ahmad"
<zulfqarFjernes@email.dk> wrote:

>Køb en 17" Eizo Flexscan L567 til ca. 4.800 (jeg er selv mere end tilfreds)
>
>eller en Eizo 19" L567 til ca 6.000
>
>priserne er HVIS du køber fra Tyskland

Hej Ali,

Jeg har haft kigget på Eizos skærme og særdeles FlexScan L 567, men
jeg valgte at finde en anden, da jeg ikke umiddelbart kunne købe den i
Danmark. Måske jeg skulle undersøge, om det kan lade sig gøre at købe
den herhjemme. Jeg er sikker på, at det er en fremragende skærm!

(Nej, jeg har ikke lyst til at handle hardware i Tyskland!)

Mvh Jesper

Fra : Kode ind

Dato : 26-01-04 19:38

> [...]
> læst, at det er en bestemt produktion (juni 2003), som er pårørt af
> problemet. Er det rigtigt? Er ViewSonic kommet over deres

Jeg kører på 1. måned med en sådan via DVI. Ingen problemer. Kanon skærm.

Thomas

Fra : Christian

Dato : 26-01-04 19:50

"Kode ind" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kører på 1. måned med en sådan via DVI. Ingen problemer. Kanon skærm.
>
> Thomas

Min stod af på DVI efter ca. 1½ måned. Produceret juli 2003.

-- Planck.

Fra : Kode ind

Dato : 26-01-04 22:13

> Min stod af på DVI efter ca. 1½ måned. Produceret juli 2003.

Min er produceret AUG 2003. Jeg krydser fingre og tastatur!

/Thomas