Outlook og temp. frysning
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 22-04-01 13:14

Jeg benytter Outlook 2000, og desværre oplever jeg at Outlook fryser i
ca. 1-3 sekund af og til.
Ret hyppigt egentligt, men uden et fast interval ml. disse frysninger.
I snit vel et 2-3 gange i minuttet.

Kender nogen til dette og evt. en løsning ?

Jeg benytter Outlook 2000 SR1 9.0.0.4527 (dansk)
Jeg oplever ikke dette fænomen med andre programmer under win2000.

PS. Det er møjt irriterende !!

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : pre

Dato : 22-04-01 13:41

Mon ikke det bare er Journalen der er sat til at registrere alle
aktiviteter, primært i Outlook, men alle Office programmerne kan også
indgå.
Løsning: Slå Journaliseringen fra.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 22-04-01 14:28

"pre" <ingenmail@image.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det bare er Journalen der er sat til at registrere alle
> aktiviteter, primært i Outlook, men alle Office programmerne kan også
> indgå.
> Løsning: Slå Journaliseringen fra.

Er der en decideret on/off af journaliseringen ?

Jeg kan finde noget om det under:
Indstillinger->Journalindstillinger->Ingen flueben i "Registrer
automatisk disse emner".

Hvor kan jeg ellers finde noget on/off ?

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : pre

Dato : 22-04-01 18:27

Hjælpeteksten har i den venstre fane et bogikon med Journalen. Der står
alt.
Journalen kan, hvad ikke engang MS anbefaler, arbejde med samtlige
foldere, men kan også etablere links mellem Kontaktpersoner og E-mail,
Aftaler, Opgaver og Dokumenter. Det foregår i Kontakter/Aktiviteter.