Vis foretrukne på side
Fra : Don_Q

Dato : 05-02-04 15:04

Hey. Ved ikke om det er det rigtige sted at poste dette... Ellers
må i undskylde..

Er det muligt at lave et script der gør at man kan vise en
brugers foretrukne på min side når de er online. Så hvis man kan
få brugeren til at lave en mappe der hedder "PeterPan", så kan de
links der ligger i den mappe blive vist som links på ens side? Så
de ikke behøver at åben deres foretrukne i toolbaren, men bare
klikke i browseren.. ?

Håber i kan hjælpe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 05-02-04 19:09

Don_Q <peterpedal@email.com> writes:

> [...]
> links der ligger i den mappe blive vist som links på ens side? Så
> de ikke behøver at åben deres foretrukne i toolbaren, men bare

Nej. Det ville jo være et sikkerhedsproblem. Du kunne aflure deres
favorites/bookmarks så.

Reglen er simpel: Du bestemmer over sidens indhold, brugeren bestemmer
over resten, og der er ingen forbindelse mellem de to ud over hvad
brugeren selv taster ind.

/L

Fra : Don_Q

Dato : 05-02-04 19:59

> Reglen er simpel: Du bestemmer over sidens indhold, brugeren bestemmer
> over resten, og der er ingen forbindelse mellem de to ud over hvad
> brugeren selv taster ind.

Kan det heller ikke lade sig gøre hvis brugeren opretter en mappe der er blevet
lavet fra ens side. Fx ligesom når man tilføjer ens side som favorit? Og så de
links der ligger i den mappe vil kunne blive vist?

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 05-02-04 20:18

Don_Q <peterpedal@email.com> writes:

> Kan det heller ikke lade sig gøre hvis brugeren opretter en mappe
> der er blevet lavet fra ens side. Fx ligesom når man tilføjer ens
> side som favorit?

Min browser kan ikke lave bookmarks fra siden.

> Og så de links der ligger i den mappe vil kunne blive vist?

I hvilken browser? (Tænk over det! Men svaret er nej uafhængigt af browseren)

/L