option selected status til true
Fra : Brian Emilius

Dato : 04-02-04 16:29

Hej NG

Hvordan sætter jeg alle options i en <select multiple> til selected
onSubmit???

Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 04-02-04 16:35

Brian Emilius wrote:

> Hej NG
>
> Hvordan sætter jeg alle options i en <select multiple> til selected
> onSubmit???

Noget a la:

for (var i = 0; i < field.length; i++) {
field[i].selected = true;
}

hvor "field" er dit select element.

Hintzmann c",)

Fra : Brian Emilius

Dato : 05-02-04 14:27

"Martin Hintzmann Andersen" <no@spam.please> skrev i en meddelelse

> for (var i = 0; i < field.length; i++) {
> field[i].selected = true;
> }

Ok, nu har jeg lavet en funktion der hedder alle_valg(), som udfører det
ovenstående...
Skal jeg kalde den på denne måde?

<form action="..." method="post" onSubmit="alle_valg()">

Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 05-02-04 21:28

Brian Emilius wrote:

> Ok, nu har jeg lavet en funktion der hedder alle_valg(), som udfører det
> ovenstående...
> Skal jeg kalde den på denne måde?
>
> <form action="..." method="post" onSubmit="alle_valg()">

Umiddelbart ja

Hvis du har et link til et online eksempel, kunne jeg som om du har
gjort det rigtigt.

Hintzmann c",)