petroleum til drivhus-varmer
Fra : Aa. Worm

Dato : 22-04-01 08:54

Jeg har netop købt en drivhusvarmer til petroleum.
Men det medførte et problem, som jeg ikke havde forventet.
Hvor køber man petroleum -og hvad koster det. På tankstationer ved de ikke
noget. I Silvan (Aalborg) kan man købe 5 l til 100 kr. Kan det ikke fås
billigere andre steder?
Hilsen
Aase Worm

Fra : Hauge

Dato : 22-04-01 11:49

Hejsa

"Aa. Worm" <aa.worm@gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
> noget. I Silvan (Aalborg) kan man købe 5 l til 100 kr. Kan det ikke fås

I Netto, lampeolie er der mange her i gruppen der bruger, mener at det er
5-6 kr./liter.

Mvh Hauge

Fra : H. Olesen

Dato : 23-04-01 14:19

On Sun, 22 Apr 2001 09:54:02 +0200, "Aa. Worm" <aa.worm@gvdnet.dk>
wrote:

>Hvor køber man petroleum -og hvad koster det. På tankstationer ved de ikke
>noget. I Silvan (Aalborg) kan man købe 5 l til 100 kr. Kan det ikke fås
>billigere andre steder?

Det var dælme dyrt. Jeg gav 66 kr for 10 liter i begyndelsen af
januar.

Ved søgning på ordet 'petroleum' på http://www.google.com fandt jeg
frem til denne side, som kan give dig en indikation af prisen
http://www.oil-forum.dk/ofr/listepriser/petroleum2/petroleum201.html

Hvor du kan købe det i Aalborg og omegn, kan jeg desværre ikke hjælpe
dig med. Jeg kender to steder, men det er i København, så det hjælper
jo nok ikke rigtigt noget.

--
mange havehilsener
Helle

Fra : Aa. Worm

Dato : 23-04-01 14:36

Hej.
Tak for henvisningen.

> Det var dælme dyrt. Jeg gav 66 kr for 10 liter i begyndelsen af
> januar

I hvilken "type" forretning har du fundet petroleum´en? Byggemarked,
tankstation eller.....?
Mange hilsner
Aase

Fra : H. Olesen

Dato : 23-04-01 15:23

On Mon, 23 Apr 2001 15:35:38 +0200, "Aa. Worm" <aa.worm@gvdnet.dk>
wrote:

>I hvilken "type" forretning har du fundet petroleum´en? Byggemarked,
>tankstation eller.....?

Det ene sted kalder sig Brændselsfirma http://www.hcskov.dk/
det andet er nok lidt atypisk, sælger øl og vand OG petroleum
http://www.humle2.dk

Jeg ved godt at du ikke kan bruge linkene til så meget deroppe i det
nordjyske, men der er måske Københavnere der læser med, som kan få
glæde af dem.

Har du prøvet at kigge i telefonbogen under 'brændsel' og/eller
petroleum? Jeg har flere gange fundet ting i den ganske almindelige
gule fagbog, som jeg ikke har kunnet finde på nettet, end ikke i
fagbogen på De gule sider.