Stære på foderbrættet
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 02-02-04 18:53

For sa 1 uge siden observerede jeg 4 stære på vores foderbræt, hvor de
gjorde sig til gode med en havregryn/margarineblanding, ogdet er de jo
egentlig velkomne til.

Men jeg synes jo at det er lidt tidligt med stære i DK sidst i januar. Kan
det være en forpatrulje, eller er der, som en af mine bekendte hævdede,
tale om stære, som kommer længere nordfra i skandinavien, og som så
overvindrer i DK?

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde: