'Kickstart på samurai
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 01-02-04 14:10

Min kickstart pedal kan ikke trykkes ned.. hvad er galt?

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-02-04 16:41

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min kickstart pedal kan ikke trykkes ned.. hvad er galt?

Du vejer ikke nok
Nej, fis til side. Der er et eller andet der sidder i vejen. Lad derfor være
med at trampe mere på den. Det er svært at sige hvad der lige er sket,
men prøv at kigge disse steder:
stempel/cylender
kilrem
bagaksel/kobling

Du kunne også beskrive hvad der er sket lige inden du opdagede problemet.

hilsen Mikkel

Fra : HpeA

Dato : 01-02-04 18:30

Hejsa´
"Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagaksel/kobling
>
> Du kunne også beskrive hvad der er sket lige inden du opdagede problemet.

Kunne osse bare være at mekanikken inde i huset har bukket under for de
utrolige mængder af vand,salt & snavs. Det er set før på min kammy´s sym
scoot.
Gevaldige mængder motorrens & do. fedt & olie

Hilsen Hefra
HP

Fra : Henning Lund

Dato : 01-02-04 20:32

Mikkel Lund wrote:

> kilrem

Hvor sidder den på en Samurai ?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-02-04 21:22

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor sidder den på en Samurai ?

har lige fundet den på nettet, viste ikke det var sådan en gammel en!
My bad.

Hilsen Mikkel