links til javascript
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 13:47

Hej ng.
Jeg skal bruge nogle links til gode JavaScript-hjælpesider.
Det skal bruges til min kommende hjemmeside.
Jeg gider ikke bare søge på google og få en milliard hits.
Jeg søger nogle gode, brugbare sider, som I evt. har
erfaring med.

Håber I kan hjælpe.

--
Mvh. Ostekongen
UT ****

Fra : Jette

Dato : 30-01-04 19:04

"Ostekongen" <ostekongenSNABELAhotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg gider ikke bare søge på google og få en milliard hits.
> Jeg søger nogle gode, brugbare sider, som I evt. har

Jeg benytter mig næsten udelukkende af irt.org. På deres FAQ-sider, som er
utroligt omfattende, finder jeg (næsten) altid svar på de problemer jeg
måtte sidde med ...

http://developer.irt.org/script/script.htm

Mvh. Jette

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 30-01-04 19:14

"Ostekongen" <ostekongenSNABELAhotmail.com> writes:

> [...]
> Jeg gider ikke bare søge på google og få en milliard hits.
> Jeg søger nogle gode, brugbare sider, som I evt. har

Dem jeg har på min side har jeg gode erfaringer med (de er der fordi
jeg bruger dem):
<URL:http://www.infimum.dk/HTML/references.html#ref_1_4>
(både Javascript og DOM)

/L