Fejlmelding i Internet Explorer 6.0
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 30-01-04 00:00

Jeg er begyndt at få mange fejl i min Internet Explorer 6.0, fejlene lyder
typisk noget i retning af:

Linie 27: Fejl, et objekt var ventet eller
Linie 1: Fejl, Tegnet er ugyldigt

Hvis det skete en, to eller ti gange ville jeg ikke gide at gøre noget, men
det sker måske 100 gange på en dag, og selvom jeg klikker på "OK" som jo er
eneste mulighed, så kommer præcist den samme fejl frem igen, lige med det
samme.

Jeg er nok klar over at fejlene skyldes at der er en form for fejl i koden
på den side jeg kigger på, men det er jo ikke så interessant for en almen
bruger af siden konstant at få at vide hvilken linie der nu er hvad i vejen
med, specielt ikke når det er flere 100 gange.

Dette er også tilfældet for "store" side som f.eks. www.jv.dk, www.ofir.dk
og www.eurohockey.net - sider hvor jeg ikke tidligere har fået disse fejl, i
hvert fald ikke så mange.

Jeg vil derfor meget gerne vide om det er muligt at indstille IE således at
den ignorerer disse fejl og ikke vise den omtalte fejlmelding hver gang?

På forhånd mange tak.

Morten Munk-Jensen

Fra : Torben

Dato : 30-01-04 07:29

"Morten Munk-Jensen" <munk-jensen@FJERNESgyxi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
således at
> den ignorerer disse fejl og ikke vise den omtalte fejlmelding hver

Det skulle vel ikke være Funktioner - internetindstillinger- avanceret -
Deaktiver scriptfejlfinding,
--
Mvh Torben

Fra : Martin Nielsen

Dato : 31-01-04 10:25

Morten Munk-Jensen skrev:
> lyder

Torben svarede:
> Det skulle vel ikke være Funktioner - internetindstillinger- avanceret -
> Deaktiver scriptfejlfinding,

Jeg har samme problem på 2 maskiner og har prøvet at deaktivere
scriptfejlfinding, men det hjælper ikke.

Håber én eller anden kan regne den ud, for det er f****** irriterende...

Martin
Kbh.V

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 31-01-04 13:49

> Torben svarede:

Tak for dit svar.

Sådan troede jeg også at jeg kunne slippe af med det, men desværre
nej....jeg er begyndt at tvivle lidt på om det er de hjemmeside jeg besøger
der er noget galt med, da jeg godt kan besøge dem fra andre computere, uden
at få disse fejlbeskeder.

> Jeg har samme problem på 2 maskiner og har prøvet at deaktivere
> scriptfejlfinding, men det hjælper ikke.

> [...]

Det er da altid noget at jeg ikke er den eneste der oplever dette, men det
hjælper os jo desværre ikke så meget at der også er andre der har
problemet - ikke endnu da
Jeg håber også at der er en ekspert der kan hjælpe os af med den fejl :-/

Mvh
Morten