en fejl jeg ikke kan forstå!
Fra : pepss

Dato : 29-01-04 14:12

Hejsa NG

jeg får en fejl jeg ikke forstå noget af:

Active Server Pages error 'ASP 0241'

CreateObject Exception

/Default.asp

The CreateObject of '(null)' caused exception C0000005.

Server object error 'ASP 0177 : c0000005'

Server.CreateObject Failed

/include/data.asp, line 2

c0000005

sådan ser filen ud:

Set Conn = Server.Createobject("ADODB.Connection") <---- line 2
strDSN =
"DRIVER={MySQL};SERVER=mysql.gullestrupnet.dk;DATABASE=mindatabase;UID=bruge
rid;PWD=mitpassword;"
Conn.Open strDSN

er der en der kan fortælle mig hvad der er galt?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : pepss

Dato : 29-01-04 14:54

"pepss" skrev
> jeg får en fejl jeg ikke forstå noget af:

så videt jeg kunne se var det fordi database kilden ikke var der fordi
server var ved at gå ned...