problemer med ftp efter netværk er sat op.
Fra : kordegnen webmaster

Dato : 21-04-01 22:14

Hejsa, jeg kan ikke finde en support gruppe for ftp så derfor må spørgsmålet
høre til her.

jeg har fået kabelmodem i den lokale antenne forening og efter at dette er
tilsluttet via usb porten så kan min ftp ikke åbne mapperi 3´led når jeg
laver backup af mine websteder... er det et eller andet sikkerheds funktion
der er sat op af admin af netværket eller hvad foregår der, med isdn og med
min arbejdsgivers 256 kb adsl forbindelse er der ingen problemer, men med
min 512 kb forbindelse stopper den i 3 led.

Hjæææælp

modemet er et motorola sb4100 og ftp er cute ftp 4,2, kan det hjælpe at
opgradere denne til pro udgaven ??

thomas

gerne kopi på mail kordegnen@venuslogen.dk

Fra : kordegnen webmaster

Dato : 22-04-01 20:13

Ok nu har jeg indsnævret problemet lidt, på min anden computer som er sat op
via netkort er der ingen problemer, kun den med usb opkobling giver
problemet..?? nogen der har en forklaring ???

thomas

Fra : Michael Jul

Dato : 23-04-01 01:13

USB er noget opreklamret fis som giver mere bøvl en gavn

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 23-04-01 08:15

"Michael Jul" <Michael@smokez.dk> skrev i en meddelelse
> USB er noget opreklamret fis som giver mere bøvl en gavn

Den kommentar kunne vi ikke have undværet i en netværksrelateret gruppe,
vel? Desuden bør du måske henvise til nogle facts der underbygger din
påstand, når du nu ikke kan holde dig tilbage.

Hvis du finder nogle supergode og saglige argumenter, så kan du svare i
dk.edb.hardware hvor diskussionen holder til og FUT derfor er sat til.

--
Jimmy Nielsen