Password står i adresselinien - Ups
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 28-01-04 11:05

Hej NG.

Jeg er ved at lave en intranet applikation hvor brugerne skal logge på og
verificeres mod en mainframe.
Loginsiden er en form med to felter til brugernavn og password. Hvis de
passer sammen, bliver brugeren redirect'ed til startsiden. Hvis de ikke gør,
vises loginsiden igen, men nu står bruger navn og password i adresselinien.
Kan jeg undgå det?

mvh
Stefan

Fra : Jan Vinten

Dato : 28-01-04 11:55

Hej Stefan,

Umiddelbart vil jeg tro, at du i din <FORM ...> bruger METHOD="GET", som vil
returnerer resultatet i URL'en hvilket i dette tilfælde ikke er særlig
smart. Brug derfor METHOD="POST".

Håber det er løsningen ...

Mvh
Jan

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 28-01-04 12:22

> Umiddelbart vil jeg tro, at du i din <FORM ...> bruger METHOD="GET", som
vil
> returnerer resultatet i URL'en hvilket i dette tilfælde ikke er særlig
> smart. Brug derfor METHOD="POST".

Så nemt var dét
Takker.

Stefan.